Beställde en vit Sportage 1.6 -12 i förra veckan.
Tillval:
Komfort
Komfort+
Sidesteps
Hasplåt fram
Hasplåt bak
Panoramatak
Hittar dock inte så många bilder på utrustade Sportages....
Ingen vit med sidesteps t.ex.
Eller en vit med komfort+....
Det kanske inte passar.....shit vad jag kommer ångra mig isåfall....
Är det någon som har bilder på ovanstående, en vit Sportage alltså, med Sidesteps, komfort+ och hasplåtar?
mvh
/Oliver
Annons
Re: Bilder på Sportage
2Jag valde inte komfort+ för jag tycker det är snyggare med svart skinn till den vita.
Om jag hade beställt den i techno orange kanske jag hade gjort det.
Om jag hade beställt den i techno orange kanske jag hade gjort det.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
3Precis vad jag var inne på....men frugan övertalade mig att oranga inslag kommer vara snyggt...vi får väl se.

Kommer kanske se ut som ett mjölkpaket. (Här i Skåne har vi standardmjölken som är mest vit med oranga inslag) Hahaha!
Sedan får man mycket mer med komfort+, supervision samt svart tak, och det är utan tvekan snyggt.
Lovar att sätta upp bilder så fort vi fått bilen.....i december....
Kommer kanske se ut som ett mjölkpaket. (Här i Skåne har vi standardmjölken som är mest vit med oranga inslag) Hahaha!
Sedan får man mycket mer med komfort+, supervision samt svart tak, och det är utan tvekan snyggt.
Lovar att sätta upp bilder så fort vi fått bilen.....i december....
4Tjejen som övertalade mig att ta vit med men tror det blir bra nu.
Jag jämförde o kollade i två och det kanske är en smaksak men tycker det ser för plastigt ut med komfort+.
Jag jämförde o kollade i två och det kanske är en smaksak men tycker det ser för plastigt ut med komfort+.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
5Den du såg, var det en vit med komfort+?
Hittar inga bilder på en sådan....du har inte möjligtvis en länk till en bra sida fullmatad med bilder på Sportages av olika slag?
Hittar inga bilder på en sådan....du har inte möjligtvis en länk till en bra sida fullmatad med bilder på Sportages av olika slag?
6Jag var och tested I bilfirma tyvärr ingen bild.
Hoppade också soltaket och tog navigatorpaketet istället.
Läst om klagomål på ljudnivån i bilen och jag tycker dem jag provat som är utan är bra ljudmässigt.
Och om du tar komfort+ för svarta taket så är det ju 50% mindre tsk med panorama.
Hoppade också soltaket och tog navigatorpaketet istället.
Läst om klagomål på ljudnivån i bilen och jag tycker dem jag provat som är utan är bra ljudmässigt.
Och om du tar komfort+ för svarta taket så är det ju 50% mindre tsk med panorama.
71 till sak att tänka på om soltaket som jag fått höra förutom högre ljudnivå i bilen är att det blir ännu lägre.
Så man ska inte vara för lång för att sitta bra i bilen.
Så man ska inte vara för lång för att sitta bra i bilen.