Annons

Bilder på Sportage

1
Beställde en vit Sportage 1.6 -12 i förra veckan.
Tillval:
Komfort
Komfort+
Sidesteps
Hasplåt fram
Hasplåt bak
Panoramatak

Hittar dock inte så många bilder på utrustade Sportages....
Ingen vit med sidesteps t.ex.
Eller en vit med komfort+....

Det kanske inte passar.....shit vad jag kommer ångra mig isåfall....

Är det någon som har bilder på ovanstående, en vit Sportage alltså, med Sidesteps, komfort+ och hasplåtar?

mvh
/Oliver
Annons

Re: Bilder på Sportage

2
Jag valde inte komfort+ för jag tycker det är snyggare med svart skinn till den vita.
Om jag hade beställt den i techno orange kanske jag hade gjort det.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.

3
Precis vad jag var inne på....men frugan övertalade mig att oranga inslag kommer vara snyggt...vi får väl se.
:)
Kommer kanske se ut som ett mjölkpaket. (Här i Skåne har vi standardmjölken som är mest vit med oranga inslag) Hahaha!

Sedan får man mycket mer med komfort+, supervision samt svart tak, och det är utan tvekan snyggt.

Lovar att sätta upp bilder så fort vi fått bilen.....i december....

4
Tjejen som övertalade mig att ta vit med men tror det blir bra nu.:)
Jag jämförde o kollade i två och det kanske är en smaksak men tycker det ser för plastigt ut med komfort+.
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.

6
Jag var och tested I bilfirma tyvärr ingen bild.
Hoppade också soltaket och tog navigatorpaketet istället.
Läst om klagomål på ljudnivån i bilen och jag tycker dem jag provat som är utan är bra ljudmässigt.
Och om du tar komfort+ för svarta taket så är det ju 50% mindre tsk med panorama.;)

7
1 till sak att tänka på om soltaket som jag fått höra förutom högre ljudnivå i bilen är att det blir ännu lägre.
Så man ska inte vara för lång för att sitta bra i bilen.