Samma här!!! Riktigt surtMazdaTobbe skrev:JOBBIGT!!! min bil är klar o står i bilhallen!!! MEN jag får den inte förens tidigast måndag!!!!!!![]()
![]()
![]()
Re: Bye bye Mazda 6
11KIA Sorento XM (R) 2013 http://www.garaget.org/?car=394570
Samma här!!! Riktigt surtMazdaTobbe skrev:JOBBIGT!!! min bil är klar o står i bilhallen!!! MEN jag får den inte förens tidigast måndag!!!!!!![]()
![]()
![]()
jockejr skrev:Samma här!!! Riktigt surtMazdaTobbe skrev:JOBBIGT!!! min bil är klar o står i bilhallen!!! MEN jag får den inte förens tidigast måndag!!!!!!![]()
![]()
![]()
Fick ett samtal igår att bilen har rullat in men att jag inte kan hämta den förrän senast Måndag kl 14.00 på Öbab i Örebro. 3v leveranstid.
PontusH skrev:Det man ska tänka på för att få behålla den garanti som kia ger är ju att service är 1 gång om året eller var 2000/3000:de mil beroende på vad som kommer först.
Ett stort GRATTIS;)MazdaTobbe skrev:Fått den kört den o älskar den! fantastisk bil! o det kylda handskfacket e ju GULD och alla nya dofter o lacken som glänser (ny polerad innan lev) inget jag inte gillar ännu! allt är som jag vill ha det!![]()
![]()
Helt galet att service ska kosta 3-4:- milen för den som kör lite, den som kör ca 1000 mil om året för betala närmare 30 000:- på 7 år. det ska vara skräp till bil som ska gå sönder inom 7 år.MazdaTobbe skrev:PontusH skrev:Det man ska tänka på för att få behålla den garanti som kia ger är ju att service är 1 gång om året eller var 2000/3000:de mil beroende på vad som kommer först.
E ju lite stress känsla över det där, kommer ju tänka service service service varje gång jag nyttjar bilen.. men jag hoppas o tror det kommer vara värt det!
pope skrev:Helt galet att service ska kosta 3-4:- milen för den som kör lite, den som kör ca 1000 mil om året för betala närmare 30 000:- på 7 år. det ska vara skräp till bil som ska gå sönder inom 7 år.MazdaTobbe skrev:PontusH skrev:Det man ska tänka på för att få behålla den garanti som kia ger är ju att service är 1 gång om året eller var 2000/3000:de mil beroende på vad som kommer först.
E ju lite stress känsla över det där, kommer ju tänka service service service varje gång jag nyttjar bilen.. men jag hoppas o tror det kommer vara värt det!
Men det har inte börjat bra för ceed, blästring, rost, lacksläpp spruckna vindrutor, baklyckteglas, bromsljusglas, acc problem, skeva bromsskivor, farthållare, elfel, listan kan nog göras längre.