Re: Önskelista/To Do
111Nu funkar galleriet och det är grymt bra. Mer funktioner som shadowbox och liknande är på gång.
Ronnie skrev:Bra med galleri.
Hamnar de bilder jag laddar upp i ett gemensamt galleri eller ligger de hos användaren och "länkas" till galleriet?
Kul att se en såpass engagerad forumägare.. =)Peter skrev:Vad säger ni? Har lagt upp en mix av ikoner.
Färgglada ikoner eller lite mer slimmat. Just nu är det en blandning av ett tema, några handritade och några av de gräsliga, översatta som phpBB skickar med. Vad föredrar ni?
Galleriet är på plats och allt meck under huven fungerar, men tyvärr inte stylesheetet som ska hålla ordning på hur det ser ut. Något krockar med något annat. Men jag jobbar på det.
tiger skrev:Kul att se en såpass engagerad forumägare.. =)Peter skrev:Vad säger ni? Har lagt upp en mix av ikoner.
Färgglada ikoner eller lite mer slimmat. Just nu är det en blandning av ett tema, några handritade och några av de gräsliga, översatta som phpBB skickar med. Vad föredrar ni?
Galleriet är på plats och allt meck under huven fungerar, men tyvärr inte stylesheetet som ska hålla ordning på hur det ser ut. Något krockar med något annat. Men jag jobbar på det.
För min egen skull, så föredrar jag att det skall vara
väldigt stilrent, och enkelt.. inga stora, flashiga ikoner som det börjar bli nu,
det är iaf vad jag tycker.
för ditt grymma arbete med forumet!
Tackar.