Hur gör ni andra? Kopplar jag in iphone kabeln när jag har spotify igång så får jag ett error meddelande i min display.
Mvh Morgan_
_Morgan_ skrev:Hejsan. Vill bara kolla med er andra om ni har samma problem. Jag kan alltså inte ha spotify igång och använda rattkontrollerna. Kan alltså inte använda iphonekabeln från Kia. Jag själv kör med 3,5 mm plugg.
Hur gör ni andra? Kopplar jag in iphone kabeln när jag har spotify igång så får jag ett error meddelande i min display.![]()
Mvh Morgan_
_Morgan_ skrev:Hahahaha angry birds =)
Nåväl fungerar klart lika bra med 3,5 mm plugg. Men hade varit soft att styra musiken med ratten.
Mvh Morgan_
Peter skrev:Jag har inte ens packat upp sladden än, vet du om den laddar telefonen också, eller är det ciggtändaren som gäller?
_Morgan_ skrev:Hahahaha angry birds =)
Nåväl fungerar klart lika bra med 3,5 mm plugg. Men hade varit soft att styra musiken med ratten.
Mvh Morgan_
paramedic77 skrev:Har du/ någon provat med en Ipod i stället då för att se om det är skillnad? Så vitt jag vet så är det samma spelare i iphone och ipod.
MB77 skrev:Använder Spotify i iPhone via blåtand, då funkar rattknapparna fin fintvarför använda kabel när man har blåtand