Jag ska hämta ut vår nya kia ceed i dec.
Detta kommer då vara en 2014.
Tror ni dom åtgärdat felet med värmen redan på fabriken?
Annons
Re: Stolsvärme.
32Det borde ju vara åtgärdat när dom vetat om vilket fel det är i över ett halvår nu.zeezoo skrev:Jag ska hämta ut vår nya kia ceed i dec.
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013
33Ja man tycker ju det.DavidB skrev:Det borde ju vara åtgärdat när dom vetat om vilket fel det är i över ett halvår nu.zeezoo skrev:Jag ska hämta ut vår nya kia ceed i dec.
Det borde kosta dom mer med alla reparationer än att åtgärda felet direkt.
Men man vet aldrig.
Det märks när jag hämtar ut den mitt i smällkalla dec...
34Var inte åtgärdat på en 2014 jag provkörde i alla fall!!
Kia Sportage -22 PHEV
Kia Rio -20 GT- line
Kia Rio -20 GT- line
35Dåligt!!Danello skrev:Var inte åtgärdat på en 2014 jag provkörde i alla fall!!
36Hmm ska kontakta min säljare och frågs om det är något dom kan åtgärda innan jag hämtar ut bilen.DavidB skrev:Dåligt!!Danello skrev:Var inte åtgärdat på en 2014 jag provkörde i alla fall!!
Vore ju tragiskt att åka ut från butiken runt huset och in på verkstaden...
37Nu har jag pratat med säljaren som sålde bilen till oss.zeezoo skrev:Hmm ska kontakta min säljare och frågs om det är något dom kan åtgärda innan jag hämtar ut bilen.DavidB skrev:Dåligt!!Danello skrev:Var inte åtgärdat på en 2014 jag provkörde i alla fall!!
Vore ju tragiskt att åka ut från butiken runt huset och in på verkstaden...
Dom skulle ta en "titt" på bilen när den levererats till dom innan jag hämtar ut den.
Så förhoppningsvis så är det fixat när jag hämtar den men vågar inte hoppas på för mycket...
38sådär nu va stolsvärmen fixad. varmt och gosigt om häcken.
Blev smula chockad när jag hämtade bilen, jag har tyg mattor i bilen som va lite skitiga när jag lämna in den, och när jag hämtade den så va dom fan kliniskt rena,
BeOs uppsala.
Blev smula chockad när jag hämtade bilen, jag har tyg mattor i bilen som va lite skitiga när jag lämna in den, och när jag hämtade den så va dom fan kliniskt rena,
KIA Cee'd 1,6 CRDi Executive
39Hedan skrev:sådär nu va stolsvärmen fixad. varmt och gosigt om häcken.
Blev smula chockad när jag hämtade bilen, jag har tyg mattor i bilen som va lite skitiga när jag lämna in den, och när jag hämtade den så va dom fan kliniskt rena,BeOs uppsala.