Annons

Re: Fördröjd Ljusavstängning...

31
dae skrev:
dae skrev:Jag får det inte heller att fungera på min Pro Cee'd -12. Vrider jag vredet fram och tillbaka när bilen är avstängd så går bara parkeringslyset, och det lyser i minst 30min. Halvljuset slocknar direkt när jag öppnar dörren :\
Låter som något som blivit fel i programmeringen, får svänga förbi KIA imorgon.
Va och pratade med dem på Kia idag. Tydligen så är det bara Kia Cee'd SW som har "Follow me home" :\
Jag har en Kia Ceed SW -11 och den har det iaf inte.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Fördröjd Ljusavstängning...

32
Ronnie skrev:
dae skrev:
dae skrev:Jag får det inte heller att fungera på min Pro Cee'd -12. Vrider jag vredet fram och tillbaka när bilen är avstängd så går bara parkeringslyset, och det lyser i minst 30min. Halvljuset slocknar direkt när jag öppnar dörren :\
Låter som något som blivit fel i programmeringen, får svänga förbi KIA imorgon.
Va och pratade med dem på Kia idag. Tydligen så är det bara Kia Cee'd SW som har "Follow me home" :\
Jag har en Kia Ceed SW -11 och den har det iaf inte.
Endast Premium Edition av cee'd sw har det. ( Om man får tro utrspec på kias hemsida dvs)
Nu cee'd sw executive, cassa white. :D

Re: Fördröjd Ljusavstängning...

33
kiabeat skrev: Endast Premium Edition av cee'd sw har det. ( Om man får tro utrspec på kias hemsida dvs)
Det var ju synd att SW komfort inte har det.
Men om detta är en grej helt i datorn (kan det vara så?) borde man väl kunna ändra detta på verkstaden, eller?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

Re: Fördröjd Ljusavstängning...

36
Frågade om detta nu i veckan. En SW Komfort har inte samma datorbox, rent fysiskt, så det går inte att fixa.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Skriv svar

Återgå till "Problem"