Annons

Cee'd sw

1
Har varit på forumet ett tag för att spana in om bilen var bra, fast egentligen efter det att vi beställt den... Vill väl bara försäkra mig om att jag inte gjort något dumt.
Vi skulle ut och prova lite bilar jag och frun. Skulle upp på Svenska Bil i segeltorp och se på Mitsubishi Asx. På samma våning innan Asx:en stod Kia. Frun fråga om det var den här bilen vi skulle titta på (en Cee'd sw) "nja, eller ja varför inte" sa jag. Sen var det klart. Vi åkte runt och provade en massa olika bilar i samma prisklass (Max taket var 200k). Men vi kom tillbaka till Kia'n och slog till dagen efter. Svenska Bil hade någon special deal på komfort paket plus halvskin, armstöd bak och svarta luftutblås som gjorde att den kändes lite lyxigare.
Så en sådan diesel snurrar vi runt i nu.
Vi är jag, min fru och vår dotter på 14mån. Hemmahörandes på söder i Stockholm.

Hej hej,
Samuel

Glömde påpeka att jag hade glädje av mina nyvunna kunskaper till hämtningen av bilen. Torkarbladet på bakrutan var ju helt borta, så detta bytte de direkt. Slapp man irriteras av det. Vidare så påtalade jag stänkskydden, i mitt tycke såg de ut som de korta gamla. Men säljaren hävdade att de skulla vara nya bredare (!?).
Annons

Re: Cee'd sw

3
Varmt välkommen till forumet sbillas.
Ha det så bra.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se