Den uppdateras kontinuerligt.
Häng med
Mvh _Morgan_
De här blir barrrrrrra bättttttttttre_Morgan_ skrev:Som ni ser så har Peter nu ordnat fram bloggen igen.
Den uppdateras kontinuerligt.
Häng med![]()
Mvh _Morgan_
r_o_n skrev:Detta är nog ännu mer OT.
Sedan går det ju att utveckla forumets "reklamsida" på FB. Jag klickar "gilla" på en del här så alla de 45 jag har i vänlistan får ju det synligt på sin "wall". Tror att FB kan vara ett argument om man ska "sälja in" forumet för att få in lite (lite) reklam här. Kan ju hjälpa till med löpande utgifter. Jag är i ett svenskt oberoende motorforum med över 50000 medlemmar som lite för mycket (ur användarsynpunkt) litar till reklamen. ABP och liknande program är snart nödvändigt för att slippa reklamen, synd, men mycket trafik genererar mycket kostnader vilket även stabilitet och "uptime" gör.
Det var ju väldans bra på få dagar. Lägg till en fråga när man reggar, hur man hittade hit. Så slipper du ju fråga eller polls eller liknande. Går väl att göra så att det är frivilligt at svara, men tror de flesta gör det, om det finns.Peter skrev:250 kompisar på Facebook, 2 Kia ägare (vara Morgan är en av dem, den andra kör en Soul i Chicago).