Köpte i går en ceed sw crdi komfort 2013 (tillverkad sent 13) har lite frågor och tankar angående denna årsmodell.
Kan säga att jag tycker bilen är mkt trevlig och helt klart håller en högre kvalite jämfört med min förra 2010
Automat lådan är Riktigt trevlig att köra!
Kurvljus är det med i komfortpaket 2013 ? (Har inte xenon) verkar inte som jag har den funktionen på min bil
Är det någon som har eberspächer värmare med mobilstyrning! Har alltid kört på el men nu slog jag till! får den monterad om någon vecka, skulle ta en hel arbetsdag och var ganska dyrt! Vore kul att höra om någon här på forumet har dieselvärmare med mobil styrning och om det fungerar bra
Sen en annan fundering chassinr är ju stansat i golvet höger fram under mattan ! Står att man kan vika upp fliken för att se det! Detta Stämmer inte då det är en tät matta utan flik! På bes måste detta stansade läsas av, nytt sen ett tag! räcker inte med det som står i rutan etc! Kommer de inte åt åker mattkniven fram och ett snitt i mattan blir kontentan ! Annars går bilen inte igenom bes
Är en bra bit över året tills jag skall bes min! Men jag vill inte snitta upp mattan i golvet själv eller att besman gör det heller! Tänker be min kia handlare om en lösning, ligger kablar nära chassinr
Någon som bes och hur gjorde ni
En annan sak jag märkt är att ledslingan i ena strålkastaren flimmrar lite! Skall ta det med ÅF det får dom byta
Blev lite rörig tråd!
Frågor/funderingar
1Kia Cee´d SW 1,6 CRDi automat 2013 : Dark Gun Metal Metallic eberspächer & perma5