Annons

Ledramp från eBay, värt att köpa?

1
Hade ju gärna handlat från firma i Sverige, men med ny bil inköpt så får man köpa billigt istället. :)

Vad tror ni om en ledramp som denna, från eBay? http://www.ebay.com/itm/20INCH-120W-SIN ... d4&vxp=mtr
eller denna
http://www.ebay.com/itm/Single-Row-20In ... 2d&vxp=mtr

Eller vad säger ni om Humanhabit, är de pålitliga?
De har ett xenonkit som verkar vettigt http://www.humanhabit.nu/sv/produkter/x ... onkit.html
Det är ju cree led, frågan är kvalitén på resterande.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Ledramp från eBay, värt att köpa?

3
Har läst att Humanhabit har fått sin f-skattsedel indragen. Vet inte om det påverkar speciellt mycket men jag undviker att handla därifrån.

Angående Ledramperna så är det nog ingen fara på de du länkade. Som du verkar veta så är Cree att föredra. Ska vara bästa Led du kan köpa. Har själv kollat på ramper, men jag skulle köpa från en större kedja som t.ex. Xenonkungen. Rätt skönt om det skulle vara fel på den och man enkelt kan returnera varan. Kan även tipsa om Hova.com. Har själv kollat där och verkar vara ett bra alternativ med 1 års garanti. Xenonkungen har 3 år tror jag.
Kia Optima SW 1,7 CRDi GT Line Plus 2018 : Silky Silver Metallic

Gamla bilar:
• Kia Cee’d SW 1,6 CRDi Komfort 2014 : Dark Gun Metal Metallic
• Kia Pro’Ceed 2.0 CRDi 2008 : Svartmetallic

4
hnkl skrev:Har läst att Humanhabit har fått sin f-skattsedel indragen. Vet inte om det påverkar speciellt mycket men jag undviker att handla därifrån.

Angående Ledramperna så är det nog ingen fara på de du länkade. Som du verkar veta så är Cree att föredra. Ska vara bästa Led du kan köpa. Har själv kollat på ramper, men jag skulle köpa från en större kedja som t.ex. Xenonkungen. Rätt skönt om det skulle vara fel på den och man enkelt kan returnera varan. Kan även tipsa om Hova.com. Har själv kollat där och verkar vara ett bra alternativ med 1 års garanti. Xenonkungen har 3 år tror jag.
Jo, läste det med, efter jag frågat. Men det är humanhabit.nu som fått den indragen. Den andre, humanhabit.se ska tydligen vara seriös. Ska kika hos dem också.
Kikade hos xenonkungen, men de har nog börjat nyligen, de hade bara ett par olika ramper.
Nu blir det hova.com istället
Tack för tipset. :)
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.

5
Redwee skrev:Inget fel i att köpa från utlandet, jag har handlat på aliexpress flera ggr och är nöjd, säkert samma säljare som ebay.
Första och andra rampen ser bra ut, Humanhabit har jag ingen kännedom om.

Handla på :D
Tack. :)