Sagt och gjort så började vi titta runt lite. Var inne hos vår lokala Kia försäljare och tänkte testa den "gamla" cee'den och såg att de då hade utförsäljning på premium. Tänkte återigen att "här kan man ju göra en bra affär".
Efter provturen var dock min förhoppning grusad och det var för plastig och högljud för att kunna vara vår primära bil och ta oss på alla våra långresor.
På väg ut går jag förbi något som får mig att stanna upp. Den nya cee'den står där (om än bara i hatchback utförande). Vi kan ju iaf ta en liten provtur i den sa vi till varandra och efter det var vi sålda. Har väntat in en fullutrustad cee'd SW executive sedan dess och i helgen körde jag hem den. Så nu står det endast Kia på vår uppfart
Jag som person har hunnit bli 32 år och jobbar med mjukvaruutveckling. Fick min första dator när jag var 4 och skrev mitt första "program" när jag var 7. Så det har varit en naturlig del av livet länge. Är gift med kvinnan jag levt med sedan jag var 15 och har idag två barn, en son och en dotter, som förgyller livet ytteliggare.
Bor i Karlskrona där jag även är uppväxt, men har bott tio år i Göteborg och är ofta uppe och hälsar på släkt och vänner.