Har idag köpt en Kia Rio 1,4 2007. Hade tur och hittade ett riktigt fynd, en pensionärsägd bil som bara har gått 875 mil under 5 år. Tidigare ägaren har verkligen varit försiktig med den för den känns som ny.
Jag har tidigare delat ägande på en Rio 2009 med mina föräldrar, men har nyss flyttat lantligt och behöver egen bil. Gillar verkligen Kia och är mycket nöjd med serviceverkstäder och ägandekostnader så det var ganska klart att valet blev en Kia.
Lite kort om mig själv då. Är 36 år och bor i Flen. Jag har ett ganska stort bilintresse, annars är djur ett stort intresse. Vill ni veta mer om mig så fråga gärna.
Johnny Andersson
Annons
Re: Rio-ägare
2Välkommen till forumet Johnny76! och grattis till bilen det är väl inte så vanligt att man hittar en sån bil som har ett par år på nacken men ändå inte har gått nåt alls..johnny76 skrev:Har idag köpt en Kia Rio 1,4 2007. Hade tur och hittade ett riktigt fynd, en pensionärsägd bil som bara har gått 875 mil under 5 år. Tidigare ägaren har verkligen varit försiktig med den för den känns som ny.
Jag har tidigare delat ägande på en Rio 2009 med mina föräldrar, men har nyss flyttat lantligt och behöver egen bil. Gillar verkligen Kia och är mycket nöjd med serviceverkstäder och ägandekostnader så det var ganska klart att valet blev en Kia.
Lite kort om mig själv då. Är 36 år och bor i Flen. Jag har ett ganska stort bilintresse, annars är djur ett stort intresse. Vill ni veta mer om mig så fråga gärna.
Johnny Andersson
Mvh Pontus
Ps. Kolla in vår tråd på forumet om vår träff vi har nästa helg! Ligger under Evenemang..
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort
3Tjena och varmt välkommen hit du också.
Japp delta gärna i vår träff på Lördag i Skänninge=)
Mvh Morgan_
Japp delta gärna i vår träff på Lördag i Skänninge=)
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
4Tackar för välkomnandet. Har inte några planer ännu för Lördagen så det är möjligt att jag dyker upp.
Johnny
Johnny