Annons

Ny medlem

1
Ja,
då sällar man sig till de andra.

Har idag bokat en Kia Cee'd SW Komfort Bilpartner Edition, Piston Grey att hämtas på fredag.
Pendlar 7 mil enkel väg till jobbet och såg detta som ett bra alternativ på bil för att få ner bränslekostnaderna.
KIΛ Cee'd SW 1,6 CRDI EX ECO Komfort 2011
Annons

Re: Ny medlem

2
Hej och välkommen till forumet. Hoppas du kommer att trivas med din bil.

Får man fråga vad "Bilpartner edition" är för något?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

3
Bilpartner i Skåne har själva plockat fram en variant som på vissa anläggningar kallas Business och på andra just Bilpartner Edition.

Om jag förstått det hela rätt så är det en vanlig Cee'd SW 1,6 CRDi EX Komfort men som också har 10 spoke fälgar, halvskinn, tygmattor, pianolackade detaljer invändigt och follow-me-home.

Det går att hitta en del bilder på Blocket i deras annonser. Eftersom det handlar om lagerbilar så blir det till att åka från Lysekil till Klippan på fredag då närmaste KIA-handlare(Hedin Bil) inte kunde få fram nånting om detta utan att göra en fabriksbeställning. Det var så jag uppfattade det från Hedin i alla fall.
Och det var egentligen halvskinn som lockade mig men jag missar samtidigt Hedin Bils erbjudande om service-paket för 3 år/9000 mil för 4900:-. :cry:
KIΛ Cee'd SW 1,6 CRDI EX ECO Komfort 2011

4
Hejsan och varmt välkommen till forumet.
Skoj att du har en "special edition" bil ;)

Hoppas du kommer att trivas med nya bilen.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

5
Pirelli skrev:Bilpartner i Skåne har själva plockat fram en variant som på vissa anläggningar kallas Business och på andra just Bilpartner Edition.

Om jag förstått det hela rätt så är det en vanlig Cee'd SW 1,6 CRDi EX Komfort men som också har 10 spoke fälgar, halvskinn, tygmattor, pianolackade detaljer invändigt och follow-me-home.

Det går att hitta en del bilder på Blocket i deras annonser. Eftersom det handlar om lagerbilar så blir det till att åka från Lysekil till Klippan på fredag då närmaste KIA-handlare(Hedin Bil) inte kunde få fram nånting om detta utan att göra en fabriksbeställning. Det var så jag uppfattade det från Hedin i alla fall.
Och det var egentligen halvskinn som lockade mig men jag missar samtidigt Hedin Bils erbjudande om service-paket för 3 år/9000 mil för 4900:-. :cry:
Tack för svaret. Jag har inget av det extra du skriver om, däremot har jag Hedins servicepaket för 4900 kr.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic