Re: Tune-knappen
31En fråga DavidB; ser du fortfarande artist och låt i displayen när du kör med kabel, efter uppdateringen till iOS7?
Cee´d 1,6 SW GDI, Komfort- 2013, Matrix Brown
Nej, eller det har visat sej korta stunder...hur trist som helst.Tapper skrev:En fråga DavidB; ser du fortfarande artist och låt i displayen när du kör med kabel, efter uppdateringen till iOS7?
Testat att höja max med knapparna på telefonen? Viktigt när man kör BT.lsoderlund skrev:Jag har en 14 SW Crdi.
Tycker också att ljudet är lite kasst med iphone. Låter inte speciellt högt heller, man får höja rejält för att höra den bra musiken.
Min stereo säger bara "Tryck på Tunekanppen för att se låt". Var nu tunekanppen sitter. Kör även Spotify på Extreme-läge, men ingen skillnad.
Tror bara att tuneknappen funkar med telefonens orginalspelare inte med Spotify och YouTube. Det är en jäkla skillnad på att använda den inbyggda spelaren i telefonen.KiaCeedmannen skrev:Får det inte att funka, jag har streamat från Youtube och då funkar inte tuneknappen som play och pause
DavidB skrev:Tror bara att tuneknappen funkar med telefonens orginalspelare inte med Spotify och YouTube. Det är en jäkla skillnad på att använda den inbyggda spelaren i telefonen.KiaCeedmannen skrev:Får det inte att funka, jag har streamat från Youtube och då funkar inte tuneknappen som play och pause
Sent svar men jag har en Kia ceed Action -14 och ljudet är så grymt dåligt så att jag blir sugen på att slänga ut stereon.DalRok skrev:Ingen med en årsmodell -14 som kan uttala sig om ljudet via bluetooth? Alt. nån med -13 som har varit inne för service och ev. fått ny programvara?
Ev. brister i ljudet skulle ev. kunna åtgärdas både via en hårdvaruförändring (-14) eller en mjukvaruuppdatering för BT-styrningen (-13).