Sitter och väntar på en likadan, 172kr inkl porto. Nackdelen är att den fraktas från Kina till Sverige på en åsna eller liknande som tar 3 veckor att traska över Himalaya. Modellen P5000 finns på
http://r.ebay.com/4DlB69
Lite onödig pryl, men för den pengen kan det kanske vara till nån nytta/glädje.
Funderar på om man vågar sno ström från kupébelysningen och göra en snyggare installation...
Jag har också tänkt tanken att sno ström från kupébelysningen, ska bara få tid över nån gång vilket inte lär hända..
Ibland måste jag dessutom bryta strömmen för att kameran låser sig.
-Min kamera har redan kommit till nytta för 2 veckor sen i en cirkulationsplats där jag bor fast inte för min egen del utan för min granne som jag händelsevis låg bakom. Så nu ska hon också skaffa en
Ronnie skrev:Min funkade i tre dagar. Någon kontakt med säljaren går inte att få.
Får meddelande i displayen "No SD Card". Trots att det fungerat i min kamera i ett par år. Testade även ett annat SD, men inget kort verkar funka. Seriös säljare, inte alls.......
Det var tråkigt att höra. Kameran fungerade alltså i 3 dagar med samma kort som du får "No Sd Card" på?
Hota med att lämna dåligt omdöme om du inte redan har gjort det dvs.
Prova annars att göra en formatering på kortet och gör en återställning på kameran.
Min funkar hyffsat. Ca en gång i veckan så tappar den datuminställningarna så nu har jag inaktiverat inställningen att den ska visa datumet på det inspelade materialet. Varannan dag måste jag dra ut strömsladden för att kameran låser sig också. Men men.. Man får vad man betalar för