Annons

Re: Tune-knappen

11
DavidB skrev:Vad har du för telefon?

Har hänt mej med att den liksom inte vill spela och då brukar jag stänga av BT på telefonen och sedan sätta på BT igen.

Funkar det om du startar låten vi telefonen?

Vill du spela med kabel så fungerar det alldeles utmärkt att ta usb kabeln du har till din telefon, blir ju bättre ljud med kabel dessutom :)
Funkar det på din Kia? På min ceed -11 måste man använda den medföljande kabeln som är både usb och 3,5mm plugg.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Tune-knappen

13
Kollade in det här i dag när jag var ute och åkte. Du har två rattar på stereon där den vänstra är volym och den högra står det ingenting på, det är den ratten som är "tune". Tryck på den för att pausa/dansa :)
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013

Re: Tune-knappen

14
DavidB skrev:Kollade in det här i dag när jag var ute och åkte. Du har två rattar på stereon där den vänstra är volym och den högra står det ingenting på, det är den ratten som är "tune". Tryck på den för att pausa/dansa :)
Åh, det måste jag testa :) Hoppas de funkar :) Nu har jag testat med usb-kabel, och det var ju riktigt smidigt :)
Cee´d SW -16 1,6 CRDI DCT GT-LINE, Dark Gun Metal

Tune-knappen

18
Lotuz skrev:Var ju betydligt bättre ljud när man använde USB-kabeln än via blåtanden, plus att nu har man alltid en fulladdad mobil :)
Bara positivt med kabeln! :)
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013