Annons
Annons

Re: Nya ceed

14
Vart ute och provade mig en ceed executive idag, klart ett lyft har dem ju gjort, kul med massa lullull :thumbup:
Tyckte den var behaglig att köra, läst att den skulle vara stötig! Men i min smak så vart det helt okej :)
Ska bli kul att se till hösten när kombin kommer för ska man byta en dag så blir det ju till en sådan :)
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)

15
Hämtade min nya Ceed 2012 (nya modellen) i förrgår och betalade 205k.

Det är en svart CRDI 128hk med komfort-paket och automat - 6-växlad.

För övrigt är jag förbannat nöjd. Känns riktigt lyxig. Trodde aldrig jag skulle ha en KIA för en månad sen men så "råkade" jag provköra den och sen var jag fast. Svårt att få tag i en svart med mina krav på utrustning men det gick till slut.

16
Pretorian skrev:Hämtade min nya Ceed 2012 (nya modellen) i förrgår och betalade 205k.

Det är en svart CRDI 128hk med komfort-paket och automat - 6-växlad.

För övrigt är jag förbannat nöjd. Känns riktigt lyxig. Trodde aldrig jag skulle ha en KIA för en månad sen men så "råkade" jag provköra den och sen var jag fast. Svårt att få tag i en svart med mina krav på utrustning men det gick till slut.
Vad är det för utrustning som ingår i komfort? Har du lite bilder på bilen och inredning? Har bara sett executive, men är rätt såld på den :)
Kia Optima SW PHEV 2018
Kia Picanto 2016
Kia Optima SW GT-Line 2017 - såld
Kia Cee'd Sportswagon Executive 2013 - såld
Kia Picanto Komfort 2011 - såld