La även till.
18" lättmetallfälgarna(original)
Navigationssystem
16" dubbade vinterdäck(original)
Skinnklädsel
Fick ett pris på 309 000:- fabriksny 2012 som kommer vara färdig omkring 3-4 månader.
Blir i casa white.
Cassa White borde egentligen heta Arctic White, vilket den också gör i Nordamerika. Den ser vit ut så länge det inte är snö ute.....när snön kommer ser man att den egentligen är svagt ljusblårickard80 skrev:Idag beställt en Sportage 2.0 CRDi AWD Aut med komfort paket.
La även till.
18" lättmetallfälgarna(original)
Navigationssystem
16" dubbade vinterdäck(original)
Skinnklädsel
Fick ett pris på 309 000:- fabriksny 2012 som kommer vara färdig omkring 3-4 månader.
Blir i casa white.
rickard80 skrev:Inte samma vita lack.
På USA forumet är dem ju avundsjuka på Europas vita lack.

Jag ville bara upplysa om att Cassa White drar åt ljusblått...inget annat, och helt utan värderingar. Ledsen om du missförstod mina intentioner.rickard80 skrev:Okej ja det vore ju jätte jobbigt om man inte tycker om blått..
Men kanske du kan få byta in din mot en 2012?
Ljudnivån i kupén blir under vissa omständigheter högre, speciellt beroende på hastighet och vindförhållanden. Vindbruset i hastigheter under 100 knyck stör mig sällan. På motorväg händer det dock ganska ofta att jag drar för den manuella främre takjalusien, och då minskar bruset betydligt. Tycker dock att frihetskänslan och upplevelsen med att i lägre hastigheter kunna öppna taket när solen gassar uppväger extrajobbet, och sällan drar jag för den bakre jalusien....det mesta vindbruset kommer från främre delen av taket och takrailsen.rickard80 skrev:Såg att du valde bilen med soltak.
Är du nöjd med den?
Orsaken jag inte valde det är för att jag läst om hur mycket högre ljudnivån blir i kupén och att vind kommer in vid högre hastigheter.
Nåt du tänkt på?