Har haft detta problem sen jag tog ut den i slutet på juni. Var iväg till ÅF när bilen gått bara 40 mil och hade en mek. med för att han skulle få känna. Tror ni att det var något då? Nää! Var tillbaka efter ungefär en vecka och beställde tid och först igår så var den inne på verkstad. Tror ni att de fick fram nåt då? Nix, inte nånting. Men en mek följde med på en sväng efter besöket och då fick jag fram det och han blev riktigt förvånad, hade aldrig kännt nåt liknande.
Det skakar eller rister i hela bilen när man drar, speciellt på treans växel. Han trodde att det kanske kan va nån motorkudde som inte hänger med riktigt. Jag tror nog mer på nåt i drivlinan.
Har kommit fram till att bilen behöver ha gått ett ganska bra tag och fått bli ordentligt varm.
Så ny tid bokad i slutet på augusti! Och nu får de nog ta och behålla bilen tills de hittar vad felet är annars vete f..n vad man ska göra, känns ju inge kul när man för första gången köpt en ny bil och så känns det som man har köpt nåt begagnat skrot...
Dessutom så känns det som att bromsskivorna redan har blivit skeva, har börjat å få vibrationer i bilen vid inbromsning. Bilen har i dagsläget gått 450 mil!!! och redan skeva bromsskivor.