Hejsan är en ny medlem som idag har bokat en KIA Cee´d SW CRDi Komfort 128 hk -2012, har tidigare kört franskt (renault) och var inte speciellt nöjd. Men hoppas att jag kommer att bli helnöjd med denna, även om jag har läst lite om era problem i forumet.
Trist att bluetooth inte verkar funka med iPhonen, detta var något säljaren självklart inte nämde.
Annons
Re: Ny medlem
2Funkar gör det, men det är ganska grundläggande saker, ingen "lyx" direkt. Det går att svara och ringa upp senast slagna med rattknapparna. Själv lyssnar jag på webradio via bluetooth, kör bästa radioappen, i mitt tycke, som är TuneIn, gratisversion med reklam och betalversion, reklamfri, där man även kan spela in ljudströmmen på telefonen, den kostar 7 kronor.pelle skrev:Hejsan är en ny medlem som idag har bokat en KIA Cee´d SW CRDi Komfort 128 hk -2012, har tidigare kört franskt (renault) och var inte speciellt nöjd. Men hoppas att jag kommer att bli helnöjd med denna, även om jag har läst lite om era problem i forumet.
Trist att bluetooth inte verkar funka med iPhonen, detta var något säljaren självklart inte nämde.
Varmt välkommen till forumet.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Re: Ny medlem
3Välkommen till forumet Pelle =)
Hoppas du kommer trivas här bland alla andra Kia fanatiker =)
Mvh Morgan_
Hoppas du kommer trivas här bland alla andra Kia fanatiker =)
Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se