Snart lanseras ny Kia Sportage: http://www.vibilagare.se/zino.aspx?articleID=14840
Halvful bak, men ok fram, eller vad tycker ni?
Annons
Re: Nya Sportage
3Grymt sugen man blir. Ska bli spännade att se priset.
Jag tänker iallafall vara en av de första att provköra. Ska se till att handlaren där jag köpte ceeden ringer när han fått in sportagen.
Den var ju även officiellt släppt nu om man tittar på kia-buzz. Så med lite tur går den snart att provköra. Hoppas på augusti.
Jag tänker iallafall vara en av de första att provköra. Ska se till att handlaren där jag köpte ceeden ringer när han fått in sportagen.
Den var ju även officiellt släppt nu om man tittar på kia-buzz. Så med lite tur går den snart att provköra. Hoppas på augusti.
Nu: Subaru XV 2,0D Sport 2012
Tidigare: Kia cee'd SW Komfort 1,6 CRDi 2010
Tidigare: Kia cee'd SW Komfort 1,6 CRDi 2010
4Hello,
Jag har precis köpt mig en ny Sportage 2.0 AWD (bensin). Ifall någon undrar något är ni välkomna att ställa frågor. Hade själv svårt att hitta info om modellen innan jag köpte, framförallt kring bensinmotorn.
Jag har precis köpt mig en ny Sportage 2.0 AWD (bensin). Ifall någon undrar något är ni välkomna att ställa frågor. Hade själv svårt att hitta info om modellen innan jag köpte, framförallt kring bensinmotorn.
5Fick min Sportage för tre månade sedan, bensinare med automat. Nu är jag riktig sugen på den nya dieseln med 184 HK och automat, hur motiverar man den ekonomiska?
6vet inte vad du har i soppaförbrukning på bensinaren men den lär väll vara betydligt lägre på diseln jag väntar på min skall få den om 1 månad med den nya disel motorn =)
7Min bensinare med automat drar 0,9 l blandad körning, åt andra sidan kör jag inte så himla mycket