Annons

Sportage 11

1
Hej Hej. Ny på forumet här. Har för 1 vecka sedan köpt en Kia Sportage 2.0 crdi awd. Är J...IGT nöjd med den! Riktigt fin är den också. Har provkört några bilar innan vi bestämde oss.. som nya Audi A6, A4, Toyota Rav 4, IX35 mm. men var inte riktigt nöjd med dom...
Nu en enkel fråga.. Lysen som sitter på bakluckan, hur får man igång dom? eller är det bara reflexer? har sett på många videos på youtube att dom ska lysa, men det är kanske nåt dom har gjort själva?
Mvh Niklas
Annons

Re: Sportage 11

2
Om du har ljusspaken på autoläge (tror jag det står) så lyser "Audi brynen" starkare och bakljusen inte alls (dagtid) men så fort bilen kör in i en tunnel eller skugga så känner den av att halvljus och bakljus behövs så då tänder den allt automatiskt.

9
ska lämna in min på verkstad den 17:e för att blinkerslampan på backspegeln har spruckit av nån anledning och det kommer in fukt där... då skulle dom också titta på baklysena för jag frågade om det, det finns kontakt där för lysena iaf men inga lampor!? får höra svaret då, hör av mej efter.

10
Nicko skrev:ska lämna in min på verkstad den 17:e för att blinkerslampan på backspegeln har spruckit av nån anledning och det kommer in fukt där... då skulle dom också titta på baklysena för jag frågade om det, det finns kontakt där för lysena iaf men inga lampor!? får höra svaret då, hör av mej efter.
Låter kanon med svar inte så kul med att den har spruckit dock :( hörs av när du vet då