Annons

Re: Kiacarcub sommarträff.

41
Tack för detta Ronnie. Ska invänta slutbesked från Kia samt Mantorp vilket jag hoppas kan komma nu i veckan.
Jättebra med fler alternativ.

Ha det så bra.

Mvh Morgan_
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Annons

42
Åtta föranmälda. kom igen nu, ni som läser forumet! Det blir iofs enklare när ett datum är spikat att bestämma sig.

Eftersom vi är två från södra Småland så kan väl vi kanske börja en liten konvoj härifrån (bor vid E4:an).

Btw Morgan, frågar man de på Mantorp park så kan de fixa tvättmöjligheter inne på området, vid den stora planen där det brukar var drifting/utställning på vid Bilsports action meet.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

43
Jag tror med att fler kommer anmäla sig när vi väl har ett datum satt. Hoppas på besked omgående.
Ang tvätthall så har jag fixat den biten redan =) Det finns till för alla besökare när vi väl är på Mantorp ;)

Konvoj hade ju varit riktigt fint ;) Så när väl datumet är satt så hoppas jag fler kommer anmäla sig därav en större konvoj =)

Vi ses och samtalar mer om detta imorgon Ronnie ;)

Mvh Morgan

44
_Morgan_ skrev:Jag tror med att fler kommer anmäla sig när vi väl har ett datum satt. Hoppas på besked omgående.
Ang tvätthall så har jag fixat den biten redan =) Det finns till för alla besökare när vi väl är på Mantorp ;)

Konvoj hade ju varit riktigt fint ;) Så när väl datumet är satt så hoppas jag fler kommer anmäla sig därav en större konvoj =)

Mvh Morgan
sms:ar dig imorgon...
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.

45
_Morgan_ skrev:Jag tror med att fler kommer anmäla sig när vi väl har ett datum satt. Hoppas på besked omgående.

Mvh Morgan
Men hur anmäler man sig så dags?
För har du en lista kan du skriva upp mig
CEE'D1,6 SW crdi I GULD2011 eller inte

48
Hej!

Ville bara kolla läget med träffen? Är det på g med träffen och Mantorp? Om vi ska vara där i området så kan jag ju tipsa om att vi tar en sväng till Vadstena trakterna då det finns många fina utsikts platser över vättern. Skulle det vara intressant med nån fotograf som kan kanske fota bilarna tillsammans? =)
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort

49
Förhandlingar pågår visst mellan parterna ang. träff och fastställande av datum.
Hoppas ingen admin varnar mig för inlägget. :)

50
PontusH skrev:Hej!

Ville bara kolla läget med träffen? Är det på g med träffen och Mantorp? Om vi ska vara där i området så kan jag ju tipsa om att vi tar en sväng till Vadstena trakterna då det finns många fina utsikts platser över vättern. Skulle det vara intressant med nån fotograf som kan kanske fota bilarna tillsammans? =)
Jodå allt rullar på än så länge. Bara datumet som ska spikas just nu och där inväntar jag besked från Mantorp.
Så håll ut Pontus,, Sliter häcken av mig;) Allt annat är så gott som klart nu är det bara datumet och ett program typ som ska ordnas.
Ronnie skrev:Förhandlingar pågår visst mellan parterna ang. träff och fastställande av datum.
Hoppas ingen admin varnar mig för inlägget. :)
Ronnie.. Nu ligger du pyrt till ;) Nej då. Precis som Ronnie säger. Förhandlingar i full gång. Dock skulle jag vilja ha mailsvar från respektive lite snabbare men man kan ju inte få alt här i världen. =)

Mvh Morgan