Annons
Annons

Re: Äntligen leveransdatum

12
Säg till om det fungerade, vore ju bra om forumet var till hjälp – även för Kindwalls som förmodligen inte vill komma i dålig dager gissar jag. Just nu har vi 325 aktiva medlemmar och över 1000 icke registrerade användare. Icke att förakta om man är bilhandlare =).
Hasse skrev:Tack Peter. Ungarna är ivriga.
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

14
Tack, vi gör det för att vi gillar det, och nu har det ju dessutom blivit en social mötesplats också vilket vi gillar.

Och vill man så får man gärna klicka på någon av google annonserna längst ner på första sidan, det kostar inget, men vi tjänar någon krona till som kan gå till serverhyran.

/P
Hasse skrev:Lovar att höra av mig när något händer. Vill passa på och uttrycka min stora beundran till det jättejobb som ni lägger ner på detta forum.
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

16
Jobbarkompisen får vänta 3 veckor på sin Toyota Verso som går som demobil hos bilfirman, endast drag skulle monteras.

Jag fick min nya Kia på 2½ vecka med skeppning från hamnen på Orust(?), montering av vinge, drag och motorvärmare.
[color=#413839][size=85]nu: Cee'd SW -11 128 hkr Komfort Piston Grey
då: pro_cee'd -08 140 hkr Sport Cassa White[/size][/color]

19
Beställde min bil som fanns i GBG för tre veckor sedan, Autoexpo i Nacka kan fortfarande inte säga när jag får den!!?? Dom kan bara se att den lämnat GBG för nästan en vecka sedan, men den finns inte i Nacka! Låter inte det jäkligt märkligt?? Valde den färgen jag gjorde dels för att säljaren sa att det fanns en sådan i GBG och att det skulle gå snabbt att få den till Nacka! Dålig stil tycker jag.....

20
Jag fick vänta tre veckor på att få min Pro-Ceed levererad från Orust till Lund.
Inget som återförsäljaren kunde påverka. Utan det beror på att
biltransportföretaget som levererar bilar kors o tvärs över hela landet
inte hinner med nu när nybilsförsäljningen är så stor.
Men den som väntar på nått gott.......... ;) ;)
Kia Ceed EX 1.6 EX komfort svart -11 (fruns)
Volvo V70 Classic momentum grafitgrå metalic -07