Kia proceed gt line

Hej! Jag funderar lite på att köpa nya kia proceed gt line , tänkte höra om någon har några erfarenheter av den ? Funderade länge på att köpa en begagnad bil , men sen så fick jag syn på denna . Testkört den , men bara i stan , så inga högre hastigheter .

Annons

Re: Kia proceed gt line

EmilS skrev:Hej! Jag funderar lite på att köpa nya kia proceed gt line , tänkte höra om någon har några erfarenheter av den ? Funderade länge på att köpa en begagnad bil , men sen så fick jag syn på denna . Testkört den , men bara i stan , så inga högre hastigheter .

Inga erfarenheter av ProCeed men däremot av Ceed SW, Samma bil bara bakända som skiljer. Är nöjd! ångrar dock djupt att jag inte kollade in pro Ceed innan köp.

Re: Kia proceed gt line

Gaspo skrev:
EmilS skrev:Hej! Jag funderar lite på att köpa nya kia proceed gt line , tänkte höra om någon har några erfarenheter av den ? Funderade länge på att köpa en begagnad bil , men sen så fick jag syn på denna . Testkört den , men bara i stan , så inga högre hastigheter .

Inga erfarenheter av ProCeed men däremot av Ceed SW, Samma bil bara bakända som skiljer. Är nöjd! ångrar dock djupt att jag inte kollade in pro Ceed innan köp.

Provkörde både, Ceed och Proceed, du får bättre utrusad ceed för samma pris du skaffar en proceed, finns bara bättre fördelar med ceed om nu man är inte ute efter proceed look.
Annons
Skriv svar

Återgå till "Ceed (2019-UPP)"