Annons
Annons

Re: Special edition

2
Undrar om inte 1:an hade självparkering....
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

3
Ronnie skrev:Undrar om inte 1:an hade självparkering....
Nej, det har den inte.

Om jag minns rätt så har special edition 1 navigation och backkamera. Sen kom special edition 2 med panoramatak och 17-tumsfälgar (lite osäker på hur det var med fälgarna men panoramatak har jag iaf för mig att var en skillnad mellan special edition 1 och 2).
Kia Niro PP2 2017

4
Special edition 2: 7" nav/stereo, usb, aux , BT, röststyrd telefon, elman förarsäte, panoramatak, 17" fälgar, backkamera, backvarnare, elvärmd ratt, ecc 2 zon, 2 färgad klädsel, pianolackade detaljer inuti och utanpå.

Menar inte att detta enbart är skillnader utan listar bara vad som finns i min SE2 som jämförelse för läsaren. Finns mer men detta är väl det mest uppenbara delarna av bilen och dess funktioner.
Kia Cee´d Special edition 2, 1,6 crdi 2015, Dark gun metal.

5
Torgskräck skrev:Special edition 2: 7" nav/stereo, usb, aux , BT, röststyrd telefon, elman förarsäte, panoramatak, 17" fälgar, backkamera, backvarnare, elvärmd ratt, ecc 2 zon, 2 färgad klädsel, pianolackade detaljer inuti och utanpå.

Menar inte att detta enbart är skillnader utan listar bara vad som finns i min SE2 som jämförelse för läsaren. Finns mer men detta är väl det mest uppenbara delarna av bilen och dess funktioner.
Jag har en special edition 1 och av ovan uppräknade saker så saknar den 17-tums fälgar (har 16-tum), panoramataket och det enda som är elmanövrerat på förarsätet är svankstödet. I övrigt är det samma.
Kia Niro PP2 2017