Tja grabs!
Ska sälja min kia ceed special edition 2 och undrar därmed, vad är det för skillnad mellan special edition 1 och 2?
Man tackar och bugar i förskott!
Annons
Re: Special edition
2Undrar om inte 1:an hade självparkering....
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
3Nej, det har den inte.Ronnie skrev:Undrar om inte 1:an hade självparkering....
Om jag minns rätt så har special edition 1 navigation och backkamera. Sen kom special edition 2 med panoramatak och 17-tumsfälgar (lite osäker på hur det var med fälgarna men panoramatak har jag iaf för mig att var en skillnad mellan special edition 1 och 2).
Kia Niro PP2 2017
4Special edition 2: 7" nav/stereo, usb, aux , BT, röststyrd telefon, elman förarsäte, panoramatak, 17" fälgar, backkamera, backvarnare, elvärmd ratt, ecc 2 zon, 2 färgad klädsel, pianolackade detaljer inuti och utanpå.
Menar inte att detta enbart är skillnader utan listar bara vad som finns i min SE2 som jämförelse för läsaren. Finns mer men detta är väl det mest uppenbara delarna av bilen och dess funktioner.
Menar inte att detta enbart är skillnader utan listar bara vad som finns i min SE2 som jämförelse för läsaren. Finns mer men detta är väl det mest uppenbara delarna av bilen och dess funktioner.
Kia Cee´d Special edition 2, 1,6 crdi 2015, Dark gun metal.
5Jag har en special edition 1 och av ovan uppräknade saker så saknar den 17-tums fälgar (har 16-tum), panoramataket och det enda som är elmanövrerat på förarsätet är svankstödet. I övrigt är det samma.Torgskräck skrev:Special edition 2: 7" nav/stereo, usb, aux , BT, röststyrd telefon, elman förarsäte, panoramatak, 17" fälgar, backkamera, backvarnare, elvärmd ratt, ecc 2 zon, 2 färgad klädsel, pianolackade detaljer inuti och utanpå.
Kia Niro PP2 2017