Annons
Annons

Re: Niro leveranstid, lång!

44
Hej,

Jag är ny här och har läst igenom tråden. Mycket lärorikt!

Jag har också beställt en Niro och det enda vettiga information jag fick av min säljare är reg. nr. där jag kunde hämta ut VIN.
Väl inne på Kia hotline undrar jag om jag måste betala på för att se när den skeppades? Jag kan se att den tillverkades den 25 november.

Enligt MagnusLindgren så skulle alla bilar som tillverkades innan 1 dec vara med på Morning Lady. Men min säljare har ingen information om det.
Vad tror ni?
Tacksam för mer information.

48
Ahh, det är på Kia Tech Info man kan se Shipping Date. Men som sagt, tillverkad innan 2016-12-01 så va den med på Morning Lady.

Eftersom du har fått reg nummer (blev troligtvis registrerat 2016-12-30 och börjar på PDU???) så står den i Wallhamn eller redan på väg till din handlare.
EV6 GT Line AWD Yacht Blue MY23 - (Tidigare Soul 2009, Soul 2012, Cee'd GT+ 2015, Niro Gravity Blue Plus 2 2017, e-Soul Advance Plus Neptune Blue + Cherry Black 2020)

49
MagnusLindgren skrev:Ahh, det är på Kia Tech Info man kan se Shipping Date. Men som sagt, tillverkad innan 2016-12-01 så va den med på Morning Lady.

Eftersom du har fått reg nummer (blev troligtvis registrerat 2016-12-30 och börjar på PDU???) så står den i Wallhamn eller redan på väg till din handlare.
Du hade rätt! Fick samtal om att den är på väg och kan hämtas ut nästa vecka. :)