Jag har testat den, går inte att jämföra med min har en 2015 2,0 special edition. Bilen känns väldigt gedigen, så jag slog till och köpte den får den nästa vecka.bergsjoh skrev:Är det nån på forumet som testat nya Sportage 2016?
Annons
Re: Sportage 2016
12Den är underbar att köra, en helt annan bil är min 2014 modell. Mjukare, tystare och stadigare. Den känns mindre plastig och mer genomtänkt. Jag får min om några dagar också...GT Line, såklart:-)
14Har GT Line versionen induktiv laddning (trådlös) av mobilen i mittfacket.
Någon som vet?
Någon som vet?
Sportage 2016
15Det har den tyvärr inte. I Australien finns det vet jag. Varje marknad får själv anpassa sina bilar. Svaret jag fick var att endast 5% av kiaägare ville ha trådlös laddning så Kia Sverige valde bort det.ErikViking skrev:Har GT Line versionen induktiv laddning (trådlös) av mobilen i mittfacket.
Någon som vet?
16Äntligen har jag fått min bil nu...vilken härlig bil att köra:-)
Men jag undrar om Multimediaenheten kommit förbi begränsningen av antal låtar på en USB enhet. Tidigare var det 10.000 låtar på USB HD. Någon som vet?
Men jag undrar om Multimediaenheten kommit förbi begränsningen av antal låtar på en USB enhet. Tidigare var det 10.000 låtar på USB HD. Någon som vet?
17http://www.kiaaccessorystore.com/cgi-ki ... 09ee81c5df finns ju att köpa "löst", om det är värt det är en annan femma.WoberT skrev:Det har den tyvärr inte. I Australien finns det vet jag. Varje marknad får själv anpassa sina bilar. Svaret jag fick var att endast 5% av kiaägare ville ha trådlös laddning så Kia Sverige valde bort det.ErikViking skrev:Har GT Line versionen induktiv laddning (trådlös) av mobilen i mittfacket.
Någon som vet?
Kia Ceed SW CRDI GT Line -16
Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI -14
Volkswagen Passat TDI 4-motion -08
Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI -14
Volkswagen Passat TDI 4-motion -08
18Citerar mig själv:-)ErikViking skrev:Äntligen har jag fått min bil nu...vilken härlig bil att köra:-)
Har testat lite olika format och antal låtar på en USB/SSD Hårddisk.
exFAT format på hårddisken och 10.000 låtar funkar bra, har inte lyckats få reda på antal mappar den kan hantera, men jag har ca 4500 just nu, och det går bra.
19Har med provkört en blev bra sugen med en fråga om ni inte misstycker vad fick ni för pris. Vad fick ni jag har kollat på en gt line pris 350000 med metallic och vinter däck känns sådär pris tycket han var snål så blev ingen beställning
Sportage 2016
20337 500:- är ju kampanjpriset just nu. Vinterhjul kostar runt 17-18k. Så det var väl inte så tokigt. Jag betalade mindre men det är för att de lämnar 12% extra till företag.kia ceed skrev:Har med provkört en blev bra sugen med en fråga om ni inte misstycker vad fick ni för pris. Vad fick ni jag har kollat på en gt line pris 350000 med metallic och vinter däck känns sådär pris tycket han var snål så blev ingen beställning