TJAT OM KIA
1jag är inne på min TREDJE ceed allrikt haft ett fel,sörvar den på whindals bil i Västerås KANON BRA PERSONAL
Okej... ?leber skrev:jag är inne på min TREDJE ceed allrikt haft ett fel,sörvar den på whindals bil i Västerås KANON BRA PERSONAL
Varför inte använda din befintliga tråd om ämnet?jag är inne på min andra kia ceed sw 1,6 crdi business.i 5 år utan problem,sluta gnäll det är en kanon bil jag är JÄTTEE nöjd
Nöjda ja, men inte jättenöjda. Jag tycker faktiskt att vi skall gå så långt att vi skall kräva att moderatorerna tar bort alla negativa inlägg så att vi får lite positivare stämning här. Jag menar vem vill läsa gnäll om högt vägljud och hur man kan delvis lösa det med tystare däck? Eller gnäll om fel som uppstått och vad man kan göra åt det och vad som täcks av garantin, sånt och liknande saker vill jag definitivt se mindre av.HellboyElvis skrev:Tror att mer än 90% av alla aktiva här på forumet är nöjda med sin Kia och jag har inte sett mycket gnäll hittills!!
Först trodde jag du menade allvar,kallt_kaffe skrev:Nöjda ja, men inte jättenöjda. Jag tycker faktiskt att vi skall gå så långt att vi skall kräva att moderatorerna tar bort alla negativa inlägg så att vi får lite positivare stämning här. Jag menar vem vill läsa gnäll om högt vägljud och hur man kan delvis lösa det med tystare däck? Eller gnäll om fel som uppstått och vad man kan göra åt det och vad som täcks av garantin, sånt och liknande saker vill jag definitivt se mindre av.HellboyElvis skrev:Tror att mer än 90% av alla aktiva här på forumet är nöjda med sin Kia och jag har inte sett mycket gnäll hittills!!
Ja varför finns inte alkolås på alla datorer, telefoner och surfplattor?Torgskräck skrev:Är inte denna tråd ett bra orsak till alkolås vid imundigande av alkholhaltiga drycker så säg ?