Annons
Annons

Re: Vinter och kia ceed är ingen bra kombination.

5
bladhet skrev:Jaahapp. Då var det dax att åka bärgare igen då. 4e gången tror jag det blir nu på två vintrar.. Är så satans jäkla less på den här skiten nu.

För visst fan ska väl bilarna funka på vintern också?

Nä nu börjar jag kolla på a4 quattro från 07 och frammåt,, Tacka vet jag tysk kvalitet.

Audi må vara bra, men det är inget som säget att du kommer bli bekymmerselös med den eller någon annan bil heller. Bara så du vet om så är servicekostnader på Audi mycket dyra.
[i][b][color=#008000]eco [/color][color=#404040]ceed sw -10:a[/color][/b][/i]

6
RobinSW skrev:
bladhet skrev:Jaahapp. Då var det dax att åka bärgare igen då. 4e gången tror jag det blir nu på två vintrar.. Är så satans jäkla less på den här skiten nu.

För visst fan ska väl bilarna funka på vintern också?

Nä nu börjar jag kolla på a4 quattro från 07 och frammåt,, Tacka vet jag tysk kvalitet.

Audi må vara bra, men det är inget som säget att du kommer bli bekymmerselös med den eller någon annan bil heller. Bara så du vet om så är servicekostnader på Audi mycket dyra.

Servicen på audin är inte speciellt mycket dyrare än på kian.. har haft en 2004 a4.

9
bladhet skrev:Skit samma vad servicen på audin kostar.. En kia ceed kan man ju inte äga om man bor i norden för den klarar ju tydligen inte nordisgt klimat.
Kia kanske är billig av en anledning.

Hur svårt är det att få ett återköp på en bil som rullat 2700mil?

Jag hade då inte nå problem med min uppe i detta land och inte mina polare heller. Jag körde 2500 mil och polarna mellan 7000-9000 mil med deras utan problem iaf.

Men visst man kan ju ha otur.

Vad är det för fel den larmar för ?