En fråga ska det vara belysning på symbolerna på blinkerspaken samt spaken för vindrutetorkarna?
Mina lyser EJ. Knapparna i ratten lyser så borde inte även spakarna lysa?
Annons
Re: Nybilsfrågor
12http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-t ... 000032806/
Funkar rakt av i "gummikoppen", tramsigt kan tyckas men ack så praktiskt med en 2-liters fryspåse för allt debris man får över på resan
Funkar rakt av i "gummikoppen", tramsigt kan tyckas men ack så praktiskt med en 2-liters fryspåse för allt debris man får över på resan
Cee'd SW 1,6 CRDI Limited Edition aut Infrared reg 140627
13Lånar tråden för en annan fråga, dom lampor som sitter i dörren, alltså dom röda på insidan ska dom lysa öht och isåfall hur får man dom till det?
Nybilsfrågor
14Nej det finns i hen belysning i spakarna.Classe skrev:En fråga ska det vara belysning på symbolerna på blinkerspaken samt spaken för vindrutetorkarna?
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013
KIA Picanto 1,0Edition 2013
15Tack då vet jag att enstaka knappar har inte belysning, tex knapparna för sidospeglarna och spakarna för blinkers osv samt spaken för vindrutetorkarna inte har belysningDavidB skrev:Nej det finns i hen belysning i spakarna.Classe skrev:En fråga ska det vara belysning på symbolerna på blinkerspaken samt spaken för vindrutetorkarna?
KIA RIO 1.0 T-GDI 120HK DCT ADVANCE PLUS 2019
16Då lurade min sambo mig. Hon satt i bilen och läste instruktionsboken. Enligt henne så stod det att gummikoppen är en askkopp.hnkl skrev:Fråga 1: Det följer med en gummikopp. Den är till för mindre koppar, flaskor etc. Utan gummikoppen är för större flaskor, koppar etc.
Tyckte det lät helt galet.
Kia Ceed SW 1,6 CRDi Special Edition II -15
Casa White
Casa White