Annons

El stol

1
Hej,
Har precis beställt en ceed limited edition. Har provkört några gånger och har aldrig sett att förarstolen ska vara elmanövererad?
Läser man på Kias hemsida så står det att stolen är det på Limited edition förutom svankstödet!

Har någon detta??

//Bosse
Kia cee`d 1,6 crdi SW 2015 Special edition Sand track metallic
Annons

El stol

2
Jag tror det är tvärt om att enbart svankstödet är elmanövrerad. Har själv bara en komfort men svankstödet är elmanövrerat.
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013

Re: El stol

5
Bossebus skrev:Hmm, skumt. Läser man på hemsidan så står det el manövrerad stol.
Det är ju en elmanövrerad stol, man "manövrerar" svankstödet.
Troligtvis så de menar, men det följer väl inte riktigt de språkliga reglerna om syftning osv.
Såg det med, nämligen, innan jag beställde min "special edition" med panormaglastak som levereras om 15 dagar....
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

6
Bossebus skrev:Hej,
Har precis beställt en ceed limited edition. Har provkört några gånger och har aldrig sett att förarstolen ska vara elmanövererad?
Läser man på Kias hemsida så står det att stolen är det på Limited edition förutom svankstödet!

Har någon detta??

//Bosse
Hej Bosse! Är det en Ceed SW Special Edition II så har du elstol, är det special edition I så är det som de andra säger elmanöver till svanskstödet men i övrigt handhanvande..

// Christoffer

7
Hej Christoffer,

Jag har sett detta i annonser men på KIAs hemsida där man kan titta på specar, där finns bara Special ed.
Lite surt att man missade detta bara.

//Bosse
Kia cee`d 1,6 crdi SW 2015 Special edition Sand track metallic