Jag har en executive, med 7tum navi. När jag kopplar ihop telefonen så ser jag, telebok,misasde och inkommna samtal. samt låt,artist,album när jag kör spotify, kör jag med kabel till telefonen när jag lyssnar på spotify så ser man även hur långt det är kvar på låten. ( kan även byta låt via kabeln)
Kurvljus har du. är det xenon på bilen så är det adaptiv kurvljus,
Marcus_Turbo skrev:hnkl skrev:Kan svara på de frågor som 'Kallt-kaffe' inte hade svar på.
- LED-slingan dimmas inte ner man slår på blinkers.
- Det sitter ett uttag i bagaget. Sitter på höger sida i min. Kan dock inte svara på om det går via tändningslåset.
Håller med angående bränsleförbrukningen. En bra bit ifrån vad det deklarerade värdena. Ligger på 0.65l/mil nu. Dock kör jag med 225/45/17 dubbade. Låg omkring 0.59-0.60 l/mil med sommardäcken som har samma dimension.
Angående vingelvarning eller Line Assist som det heter så är det inget som följer med vanliga Komfort-paketet. Kan inte svara på om Limited edition har det. Skulle gissa på att Business-modellen har det.

Business har inte det heller, tror bara det är Excutive'n som har det! Den har ju en led/TFT skärm till mitt mätaren har jag för mig...
Jag har vingelvarnaren. och yes led/tft skärm till hastighetsmätaren, avståndet på dom grymt dåliga parkeringssensorena visas där.
Jag har fått ner förbrukningen till 0.65 på motorväg med farthållare på 110 - 120. så för mig är det ganska långt ifrån det som stog i papprena.