Annons

Dragkroksmontering, fantasipriser...

1
Dessutom, frågade Kiaverkstaden om dragkrok, Thule, iofs, men över 10 000kr monterat, besiktigat och klart är ocker!

Om jag köper krok på Mekonomen/MEKA och låter deras verkstad montera detta, påverkas garantin av detta?

Någon som gjort detta och kan ge en hint om priser?
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

Re: Dragkroksmontering, fantasipriser...

5
jonjak skrev:
Ronnie skrev:Tack "Jonjak". Så det var på en Kiaverkstad?
Hittade kvittot :) 6997,50 riksdaler på Kia i Vänersborg.
Här finns ju minst 5 Kiaverkstäder inom 6 mils radie. Jag ska absolut kolla runt.

Tack igen. :)
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.

7
Ronnie skrev:
jonjak skrev:
Ronnie skrev:Tack "Jonjak". Så det var på en Kiaverkstad?
Hittade kvittot :) 6997,50 riksdaler på Kia i Vänersborg.
Här finns ju minst 5 Kiaverkstäder inom 6 mils radie. Jag ska absolut kolla runt.

Tack igen. :)
Var det i höstas? Den grossist som bl.a. har Thule (och motor- kupévärmare) hade kampanj med en prissänkning på ca. 2500kr på dragkrok och lite mindre rabatt på det andra.

8
Marcus_Turbo skrev:Du kan ju även kolla vad Dragkrokslagret i Halmstad ska ha för att montera på din! Är ju inte så långt iväg! 8-)
Tackar. :)
Ska kolla dem (om nu inte garantin skiter sig p.g.a. monteringen).