Annons

Telefonhållare

1
Hej,

är det någon som har hittat någon modell av telefonhållare som passar att montera i en Kia Ceed? Skulle vilja ha den rätt nära till höger om ratten. Alltså inte någon sugplopp som sätts på rutan. Utan något som tex går att fästa typ över fläktutblåset och passar både en Iphone 6 och en 5s. Så någon slags "klämma" är väl att föredra.

//K
Annons

2
Vet ej hur Ceed ser ut, men på min Sorento passar denna super:

Kenu airframe+

Finns på Teknikmagasinet bla. Funkar med telefoner upp till 6". Jag kör Nexus 5 och min fru iphone 5s.
Kia Sorento EX Komfort (+Navi 7") 2013

Re: Telefonhållare

3
Tjena.

Kolla in www.dx.com De har en massa olika modeller. Har själv en Lumia920 och hittade en som passar. Apples produkter är jag nog så gott som säker på att det även finns till. Tror jag betalade ca SEK 55 för min. De har gratis frakt.
2014 Kia Cee´d 1.6 T-GDI GT 5. 204hk. Black Pearl ( 1K )

5
Brodit är super, om man bara har en telefon åt gången. Det sprack när jag och hustrun kör lika mycket och inte har samma telefon...
Kia Sorento EX Komfort (+Navi 7") 2013

Re:

6
oGre skrev:Brodit är super, om man bara har en telefon åt gången. Det sprack när jag och hustrun kör lika mycket och inte har samma telefon...
brodit har "MOVE CLIP" fäste till deras hållare så att man lätt kan byta mellan 2 olika. kan vara ett alternativ.
KIA Cee'd 1,6 CRDi Executive