Annons

Re: artikel i vi bilägare

21
Hedins här på orten ska börja plocka in våra ceed här iaf nu från v. 41
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

22
Nya bud här. Kindwalls i Barkarbary (Stockholm) säger att det är mer eller mindre kaos på KIA och de kan inte lämna några som helst leveransbesked på stänkskydden längre.
r_o_n skrev:Hedins här på orten ska börja plocka in våra ceed här iaf nu från v. 41
Forumgrundare
2017 Kia Niro (sjätte Kian)
Hälsa gärna på min hemsida:
http://www.bergting.com

23
Peter skrev:Nya bud här. Kindwalls i Barkarbary (Stockholm) säger att det är mer eller mindre kaos på KIA och de kan inte lämna några som helst leveransbesked på stänkskydden längre.
r_o_n skrev:Hedins här på orten ska börja plocka in våra ceed här iaf nu från v. 41
Nej men va f*n. Hoppas det inte är sant. Behöver de nya stänkskydden, snart börjar de sanda och salta vägarna. Återstår väl att se om verkstaden ringer och avbokar min tid W1045.
Hur är det med er andra? Någon som fått liknande besked som Peter?
KIA CEE´D SW 1,6 CRDI 2011 KOMFORT

25
Hämtade ut min -11 i torsdags å den har samma stänkskydd som -10, ingen av -11 dom hade på lager hade dom nya. Varför dom nya stänkskyden inte kommer är för att kia änu inte har lykats fixa ett artikel nummer på dom så då kan inte återförsäljarna bestäla dom. i alla fall enligt min åf som jag pratade med idag.

26
mattias_v skrev:Hämtade ut min -11 i torsdags å den har samma stänkskydd som -10, ingen av -11 dom hade på lager hade dom nya. Varför dom nya stänkskyden inte kommer är för att kia änu inte har lykats fixa ett artikel nummer på dom så då kan inte återförsäljarna bestäla dom. i alla fall enligt min åf som jag pratade med idag.

Måste ju vara fruktansvärt svårt att fixa :P
KIA Cee´d CRDI Komfort -10

28
Min återförsäljare ringde precis nu mig och sa att de stänkskydd som de tänkte montera på tisdag nästa vecka har inte kommit in än och Kia har ändrat leveransdatum från V44 till V48 på grund av strejk i fabriken som tillverkar skydden

Jag fick dock mina vinterdäck monterade och mitt trasiga bromsljus bytt istället nu på den bokade tiden..
Nu: Subaru XV 2,0D Sport 2012
Tidigare: Kia cee'd SW Komfort 1,6 CRDi 2010

29
JohanL skrev:Min återförsäljare ringde precis nu mig och sa att de stänkskydd som de tänkte montera på tisdag nästa vecka har inte kommit in än och Kia har ändrat leveransdatum från V44 till V48 på grund av strejk i fabriken som tillverkar skydden
Har fått samma besked :cry:
KIA CEE´D SW 1,6 CRDI 2011 KOMFORT