Annons

ny medlem

1
Hej Marcus här. Blev medlem här då jag precis beställt en ny Kia sportage. Verkar vara en trevlig sida med trevligt folk. Ska bli intressant och se om man kanske kan få lite tips och sånt.
Kia sportage 1,7 crdi -14 Pearl black Fifa edition.
Annons

Re: ny medlem

2
Välkommen till forumet. Finns ju en del om Sportage här, hoppas du hittar något som du har nytta av. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

4
holma86 skrev:Tack. Det tråkiga är ju nu att det är ca 3,5 månaders leveranstid. Men men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :-D
Har du beställt extra? De flesta handlare brukar ju ha en hel del bilar i lager...
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.

5
Nej inte direkt. Det enda som va är att jag ville ha en orange och det va dåligt med såna. Men som försäljaren sa så borde dom väl tagit fram en del nya med nya faceliften tills dom lanserade den. Nepp så va det inte. Vem vet dom kanske är så populära att dom går åt direkt. ;-)

6
Sådär nu är det klart att jag får den nästa vecka. Jag fick ta en svart istället för orange. Det gör mig inget faktiskt då det va det jag va ute efter från början. Jag la även till Fifa edition vilket resulterade i ett högre pris men enligt mig värt det. Bilder och mer info kommer i slutet av nästa vecka.

7
holma86 skrev:Sådär nu är det klart att jag får den nästa vecka. Jag fick ta en svart istället för orange. Det gör mig inget faktiskt då det va det jag va ute efter från början. Jag la även till Fifa edition vilket resulterade i ett högre pris men enligt mig värt det. Bilder och mer info kommer i slutet av nästa vecka.
Fifa verkar tydligen vara den som är mest utrustad. Den har jag, efter tips på forumet, spanat in lite. Den ska visst ha backkamera i utrustningen. Jag har en till i familjen som ska köra den och där är bakåtsikten det viktigaste med en bil. :)

8
Ja precis. Back kamera ingår där. Och för 17000 tycker jag att det är värt för allt man får med. Kan inte säga så mycket om kvalitet eller sikt nu men nästa vecka kan jag ge svar.