Hej!
Har beställt en Kia ceed sw cdri 2014 komfort igår får den om 2 veckor blir tokig hoppas den kommer fortare. Hur lång tid tog det för er att få eran ?
Peter
Annons
Re: Stolt snart ägare av Kia
2Hej!
Beställde också en Ceed sw 1.6 crdi igår. Fanns ingen på lager i det utförande som jag ville ha den så får snällt vänta i 4 månader… Lite jobbigt känns det...
Beställde också en Ceed sw 1.6 crdi igår. Fanns ingen på lager i det utförande som jag ville ha den så får snällt vänta i 4 månader… Lite jobbigt känns det...
Kia Ceed Sw 1,6crdi Komfort Dark Gun Metal 2014
3Mike skrev:Hej!
Okej tråkigt till mig sa dom 2 veckor beställde en planet blue med vinterhjul inget extra . Vad tog du eftersom det tar 4 månader.
Peter
4Det enda jag la till var 7" Navigationen med backkamera. Fanns inga på lager så blev en nytillverkad, färgen vart Dark gun metal.pjay1 skrev:Mike skrev:Hej!
Okej tråkigt till mig sa dom 2 veckor beställde en planet blue med vinterhjul inget extra . Vad tog du eftersom det tar 4 månader.
Peter
Kia Ceed Sw 1,6crdi Komfort Dark Gun Metal 2014
5Hej!pjay1 skrev:Hej!
Har beställt en Kia ceed sw cdri 2014 komfort igår får den om 2 veckor blir tokig hoppas den kommer fortare. Hur lång tid tog det för er att få eran ?
Peter
Hämtar min Kia ceed sw crdi komfort 2014 om två dagar. En fråga till dig Peter och alla andra:
Tänkte göra en underredsbehandling/rostskydd på min nya bil på en gång men vart avrådd från försäljaren på Bilmetro här i Gävle. Enligt honom är de bra behandlade från början och i värsta fall skulle en till behandling göra mer skada än nytta, dvs klegga igen. Någon som hört liknande eller funderar på att göra denna behandling?
Lackskyddsbehandling rekommenderade han dock.
Hoppas vi alla blir nöjda
KiA Ceéd SW 1.6 CRDi Komfort 2014