Re: Dåligt helljus
31Monterade 75w xenonkit från mekonomen (xenonkungen) på min ceed sw 2014 och satan vad bra ljus det blev, riktigt enkel montering dessutom. Kan verkligen rekomendera detta..
Har du automatisk nivåreglering eller kör du lite olagligt i smyg? Det är just det lagliga som får mig att tveka...Frederiksen skrev:Monterade 75w xenonkit från mekonomen (xenonkungen) på min ceed sw 2014 och satan vad bra ljus det blev, riktigt enkel montering dessutom. Kan verkligen rekomendera detta..
75w med canbus ? Råka ju ha canbus på min ceed GT. Hittar bara 50W med canbus.Frederiksen skrev:Monterade 75w xenonkit från mekonomen (xenonkungen) på min ceed sw 2014 och satan vad bra ljus det blev, riktigt enkel montering dessutom. Kan verkligen rekomendera detta..
Vi med "vanlig" ceed slipper canbusövervakningen. Maila xenonkungen, de j´har ju direktförsäljning ned. Säg att du kommer att köpa deras kit på mekonomen/MECA, så är de hur hjälpsamma som helst. Det gjorde jag.SnipaN skrev:75w med canbus ? Råka ju ha canbus på min ceed GT. Hittar bara 50W med canbus.Frederiksen skrev:Monterade 75w xenonkit från mekonomen (xenonkungen) på min ceed sw 2014 och satan vad bra ljus det blev, riktigt enkel montering dessutom. Kan verkligen rekomendera detta..
Min radio låter som en vinkelslip.Frederiksen skrev:Inte campus på min vad jag vet. Båda mina lampor tänds jämt, även när jag tänder helljuset fast inte bilen är på, har väll att göra med skicket på batteriet kanske?
Fick ingen störning på radion heller som många verkar få.