Annons

Test i teknikens världs senaste nr.

1
Stod och bläddrade i nya TV i går i affärn och i den var det ett test med en jäkla massa bilar bla V70, Passat, Ceed SW och en massa andra bilar.

Ceeden utmärkte väl inte sej mycket i det gänget förutom då på en punkt som jag tycker är väldigt positiv och det är att bland alla dessa tyska, svenska, franska och asiatiska bilar så är det våran kära Ceed som har absolut bäst andrahands värde, alltså bäst på marknaden. Hyfsad total ekonomi hade den med. :)
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013
Annons

Re: Test i teknikens världs senaste nr.

2
Har också läst samma sak o blev även ja glad o förvånad! Har läst flera test som både Teknikens Värld o Vi Bilägare gjort där dom är starkt kritiska till flera saker på Ceede:n. Det konstiga är att när vi får Kias egen "tidning" som nämns inte ett skit om det!? Det står bara om Kias förträfflighet och alla nöjda kunder! Det är visset! Nej lyft upp saken till debatt samt åtgärda bristerna på bilen för tusan!!!!!

Re: Test i teknikens världs senaste nr.

5
Många av alla dessa sk brister på bilen beror ibland väldigt mycket på vilken person som sitter och kör. En sak som uppfattas som bristfälligt för en person kan mycket väl vara helt normalt för en annan.

Själv har jag lärt mig att tester som publiceras i tidningar etc etc inte ger hela bilden. Jag använder dom enbart som en liten fingervisning.
KIA Cee'd 1.6 CRDI SW 2013