Är lite nyfiken på hur du drog pluskabeln till batteriet, på samma sätt som i andra guiden dvs över vänster framskärm eller hittade du någon annan väg?
Mvh,
Fredrik
Hej!, Jo jag körde körde via skärmen som tidigare folk gjort. Enklast var att ta bort vänster framhjul och innerskärm då får man lite mer plats för händerna, det är trångt men helt möjligtFritzz skrev:Riktigt bra guide till byte av framsystem, har också läst den du länkar till men alltid trevligt att få det på Svenska.![]()
Är lite nyfiken på hur du drog pluskabeln till batteriet, på samma sätt som i andra guiden dvs över vänster framskärm eller hittade du någon annan väg?
Mvh,
Fredrik
Va bra, då får det bli den vägen även för mig.jockejr skrev:Hej!, Jo jag körde körde via skärmen som tidigare folk gjort. Enklast var att ta bort vänster framhjul och innerskärm då får man lite mer plats för händerna, det är trångt men helt möjligtFritzz skrev:Riktigt bra guide till byte av framsystem, har också läst den du länkar till men alltid trevligt att få det på Svenska.![]()
Mvh,
Fredrik.