Hej!
Har just blivit ägare till 2009 Ceed 1,6 CRDI ECO. Ska bli spännande att se hur det blir.
Min fråga: den verkar ha ett s.k. komfortpaket men jag har inte lyckats hitta en "checklista" på vad som ingår i komfortpaketet. Någon av er som äger en likvärdig Ceed som har kvar en sådan lista från ert köp och kan tänkas dela med er av listan?
Annons
Re: Vad ingår i komfort-paketet?
2Hejsan! Jag väcker en gammal tråd istället för att skapa en ny.
Jag skulle nämligen också vilja veta vad som ingick i komfortpaketet Ceed 1,6 CRDI ECO SW fast på en 2011 då jag och min tjej nyligen har köpt en.
Jag skulle nämligen också vilja veta vad som ingick i komfortpaketet Ceed 1,6 CRDI ECO SW fast på en 2011 då jag och min tjej nyligen har köpt en.
Kia Cee´d 1,6 CRDI Eco SW -11
3Har själv samma årsmodell och följande var listat för komfortpaketet:
ACC-klimatanläggning, parkeringssensorer bak, regnsensor, skyddsnät i bagageutrymme, tonade rutor från B-stolpen, farthållare med fartbegränsare, elfönsterhissar även bak, elinfällbara sidospeglar, Bluetooth, I-pod-anslutning, urtavlor av typen "supervision", diesel 128 hk.

ACC-klimatanläggning, parkeringssensorer bak, regnsensor, skyddsnät i bagageutrymme, tonade rutor från B-stolpen, farthållare med fartbegränsare, elfönsterhissar även bak, elinfällbara sidospeglar, Bluetooth, I-pod-anslutning, urtavlor av typen "supervision", diesel 128 hk.
Kia cee'd sw komfort 2011 Piston grey -SÅLD
Kia cee'd sw komfort 2015 Sand track - SÅLD
Kia cee'd sw GT-line 2017
Kia cee'd sw komfort 2015 Sand track - SÅLD
Kia cee'd sw GT-line 2017
4Okej, tack 
Supervision gav mig ett svar på varför tjejen min tyckte att dom lös störigt starkt då det var mörkt ute
Skönt att det gick att dämpa den.
Supervision gav mig ett svar på varför tjejen min tyckte att dom lös störigt starkt då det var mörkt ute
Kia Cee´d 1,6 CRDI Eco SW -11