Hej min 5:e Kia blev en Sorento 2011 som jag har kört i 2 år nu inte helt problemfritt kan man säga.
Bytt bromsskivor fram 2 gånger ,Oljeläckage 2 gånger , Twinen Hjulinst helt åt helvte mm mm
Bilen har rullat 2160 mil.......
Annons
Re: Ramvippe
2Prova att posta i en vettig tråd...här kan ditt inlägg knappast bli mer felramvippe skrev:Hej min 5:e Kia blev en Sorento 2011 som jag har kört i 2 år nu inte helt problemfritt kan man säga.
Bytt bromsskivor fram 2 gånger ,Oljeläckage 2 gånger , Twinen Hjulinst helt åt helvte mm mm
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013
4Ok mitt fel, är van att man berättar lite om sej själv vart man bor och så med, vilket jag inte själv hunnit med än 
Edit: Trodde den skulle passa bättre i problem tråden så det var därför jag postade sorry
Edit: Trodde den skulle passa bättre i problem tråden så det var därför jag postade sorry
5Välkommen hit!
Trist att höra om problemen. Lite tröst med garantierna, men jobbigt att åka till verkstaden m.m...
Får lite skräckis-vibbar som påminner mig om min Chrysler å hoppas att din bil inte är i närheten av det (dvs att det inte hänt mer än det du beskrivit)...
Köp en Sportage istället
Trist att höra om problemen. Lite tröst med garantierna, men jobbigt att åka till verkstaden m.m...
Får lite skräckis-vibbar som påminner mig om min Chrysler å hoppas att din bil inte är i närheten av det (dvs att det inte hänt mer än det du beskrivit)...
Köp en Sportage istället
Sportage 2,0 CRDI Komfort, aut, Sirius Silver -13.
F.d. Cee'd 1.6 Diesel ECO SW 2011, Piston grey.
F.d. Cee'd 1.6 Diesel ECO SW 2011, Piston grey.
6Tack...rickard80 skrev:Den ligger rätt..
Han presenterade sig och berättade vilken bil han har.
Välkommen hit!
7Va då fel ! ska man inte kunna säga vad man tycker om sin bil .....Jag tror du är på fel ställe....DavidB skrev:Prova att posta i en vettig tråd...här kan ditt inlägg knappast bli mer felramvippe skrev:Hej min 5:e Kia blev en Sorento 2011 som jag har kört i 2 år nu inte helt problemfritt kan man säga.
8Oakie skrev:Välkommen hit!
Köp en Sportage istället
9Jag tycker bara att i presentera sej tråden berättar man vem man är och vilken bil man har, alltså man presenterar sej, jag fick intrycket av att ditt inlägg mer handlade om att presentera vilka fel du har på din kia och då är det inte riktigt rätt tråd kanske?ramvippe skrev:Va då fel ! ska man inte kunna säga vad man tycker om sin bil .....Jag tror du är på fel ställe....DavidB skrev:Prova att posta i en vettig tråd...här kan ditt inlägg knappast bli mer felramvippe skrev:Hej min 5:e Kia blev en Sorento 2011 som jag har kört i 2 år nu inte helt problemfritt kan man säga.
Som sagt jag tycker du kan presentera dej själv här och skriva om problemen i problem tråden det blir väl bra?
10Varmt välkommen till forumet.
Mvh Morgan
Mvh Morgan
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se