Annons

Ramvippe

1
Hej min 5:e Kia blev en Sorento 2011 som jag har kört i 2 år nu inte helt problemfritt kan man säga.
Bytt bromsskivor fram 2 gånger ,Oljeläckage 2 gånger , Twinen Hjulinst helt åt helvte mm mm
Bilen har rullat 2160 mil.......
Annons

Re: Ramvippe

2
ramvippe skrev:Hej min 5:e Kia blev en Sorento 2011 som jag har kört i 2 år nu inte helt problemfritt kan man säga.
Bytt bromsskivor fram 2 gånger ,Oljeläckage 2 gånger , Twinen Hjulinst helt åt helvte mm mm
Prova att posta i en vettig tråd...här kan ditt inlägg knappast bli mer fel :yawn:
Volvo V70 D2 Momentum -14
KIA Picanto 1,0Edition 2013

Ramvippe

3
Den ligger rätt..
Han presenterade sig och berättade vilken bil han har.

Välkommen hit!
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.

4
Ok mitt fel, är van att man berättar lite om sej själv vart man bor och så med, vilket jag inte själv hunnit med än ;)

Edit: Trodde den skulle passa bättre i problem tråden så det var därför jag postade sorry :)

5
Välkommen hit!
Trist att höra om problemen. Lite tröst med garantierna, men jobbigt att åka till verkstaden m.m...
Får lite skräckis-vibbar som påminner mig om min Chrysler å hoppas att din bil inte är i närheten av det (dvs att det inte hänt mer än det du beskrivit)...

Köp en Sportage istället ;)
Sportage 2,0 CRDI Komfort, aut, Sirius Silver -13.
F.d. Cee'd 1.6 Diesel ECO SW 2011, Piston grey.

7
DavidB skrev:
ramvippe skrev:Hej min 5:e Kia blev en Sorento 2011 som jag har kört i 2 år nu inte helt problemfritt kan man säga.
Prova att posta i en vettig tråd...här kan ditt inlägg knappast bli mer fel :yawn:
Va då fel ! ska man inte kunna säga vad man tycker om sin bil .....Jag tror du är på fel ställe....

8
Oakie skrev:Välkommen hit!
Trist att höra om problemen. Lite tröst med garantierna, men jobbigt att åka till verkstaden m.m...
Får lite skräckis-vibbar som påminner mig om min Chrysler å hoppas att din bil inte är i närheten av det (dvs att det inte hänt mer än det du beskrivit)...

Köp en Sportage istället ;)
:)....

9
ramvippe skrev:
DavidB skrev:
Va då fel ! ska man inte kunna säga vad man tycker om sin bil .....Jag tror du är på fel ställe....
Jag tycker bara att i presentera sej tråden berättar man vem man är och vilken bil man har, alltså man presenterar sej, jag fick intrycket av att ditt inlägg mer handlade om att presentera vilka fel du har på din kia och då är det inte riktigt rätt tråd kanske? ;)

Som sagt jag tycker du kan presentera dej själv här och skriva om problemen i problem tråden det blir väl bra? :)