Annons

Re: Planer för bilen

11
Niklas skrev:
Imobimo skrev:Men på tal om vingen, du tror inte det blir fult när vi har den svarta vingen under??
jag tror det blir bättre med lilla under.
Okey, I trust you ;) Säg till när du bestämt dig för att beställa så får jag se hur jag ligger till...
Ska som jag skrev tidigare först beställa grill och huvskydd.. Sen blire en gummimatta till bagageluckan också...
Får se hur mkt frugan låter mig slösa eftersom vi ska få en unge till sommarn hehe
Annons

15
Nu har jag beställt en svart-matt grill och huvskydd som första grej till bilen. (samt två silikonskydd till nycklarna)! Sedan blir det nog lite chrome inredning, lack av fälgar eller klistra på såna där svarta klistermärken och framförallt solfilm 5%.... Är dock fortfarande sugen på vingen, då måste jag även fixa antennen

16
Fått hem grillen och huvskyddet... Ironiskt nog så märkte jag just jobbig stenskott där jag skulle sätta på huvskyddet :twisted: så får vänta ännu längre på att sätta fast den.. Ska kolla om det räcker med att polera bort det eller om man måste ta till med drastiska åtgärder..

Så irriterande... Lägger upp bild sen när jag bytt grillen =)

17
Imobimo skrev:Fått hem grillen och huvskyddet... Ironiskt nog så märkte jag just jobbig stenskott där jag skulle sätta på huvskyddet :twisted: så får vänta ännu längre på att sätta fast den.. Ska kolla om det räcker med att polera bort det eller om man måste ta till med drastiska åtgärder..

Så irriterande... Lägger upp bild sen när jag bytt grillen =)
Hej,

Var köpte du grillen o huvskyddet, pris?

//vandgu

19
Lite snabba mobilfoton.. Gjorde ett snabbtest på hur det skulle kunna se ut med svart motorhuv. Blev lite sugen på det faktiskt.. BTW, ETT HELVETE att få loss grillen... jag orkade inte hålla på med fronten hit och dit, tog ett jävla tag att få bort alla skruvar... fick hitta på egna skruvmejslösningar
Senast redigerad av Imobimo den 11 feb 2013, 18:07, redigerad totalt 1 gång.
Bilagor
kia13.jpg kia13.jpg Visad 2367 gånger 212.81 KiB
kia12.jpg kia12.jpg Visad 2367 gånger 219.95 KiB
kia11.jpg kia11.jpg Visad 2367 gånger 186.5 KiB