Annons

Re: Vad köpte du senast till dig själv?-tråden!

141
Nu blev det en till de 9TB som jag redan har i datorn
WESTERN DIGITAL 3TB CAVIAR GREEN SATA 64MB 3.5IN 6GB/S INTELLIPOWER (5400-7200RPM) (WD30EZRX)

och en riktigt vass router. RT-AC66U 802.11ac Dual-Band Wireless-AC1750 Gigabit Router
http://www.asus.com/Networks/Wireless_Routers/RTAC66U/

Någon som är intresserad av min andra router? Apple airport extreme ca 2,5 år gammal?
Den är 4:e generationen med stöd för dualband den med. Byter för att jag behöver 4 lan-portar istället för de 3 som Apple har. Funkar bra även i ett pc-nätverk...
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic
Annons

142
Måste tyvärr erkänna en sak för er medlemmar..sålde en sak och köpte mig en ny sak för ett par veckor sen.

Det vart inte en kia den här gången.. utan en sån här.
BMW 116d - M-Sport.jpg BMW 116d - M-Sport.jpg Visad 2689 gånger 70.94 KiB
En Bmw 116d M-sport av 2011 års modell. 1.6 liters motorn diesel som jag hade i min andra bil men med lite mindre hästar. Skattebefriad i fem år fri service fram nästa år. Går riktigt bra och skapligt billigt med. Jag hoppas att jag fortfarande är välkommen in på forumet och titta till er lite då och då.
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort

145
_Morgan_ skrev:Pontus....
Nu ryker snart ditt konto på KCC;)
Byt in den där Bmw´n till nya Ceed ist:)

Nåväl. Köpte mig ett Nikon objektiv i form av ett macro.

Haha, ja det är väl risken när man byter till nåt annat ;).. Jag tyckte det var dax att byta nu, sen fick jag en sånt bra erbjudande som jag inte kunde tacka nej till.
Back in a Kia Rio 1,25 Launch Edition
Volvo V70 2,4L 170hk Classic
New. Bmw 116d M-sport
Old. KIA Soul 1,6 CRDI EX Komfort

148
Windows 8 pro till min bärbara dator.

Passa på nu, en uppgradering för 278 kr. Senare ska den visst kosta en 1599 kr.
Vill man även ha skiva lägger man till 135 kr. Annars får man bränna ut det man laddat ner

http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows/buy
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic