Annons

Färganpassade backsensorer

1
Hej!
I-landsproblem igen :roll: , men någon som vet om det finns färganpassade backsensorer till cee'd (original) - en återförsäljare sa att de bara finns i svart eller vitt (iaf innan facelift kom). Någon med annan färg än vit eller svart? Eller tips på om det går att ändra färg på ngt sätt?
KIA cee'd SW 1.6 CRDI Komfort -2008
Annons

Re: Färganpassade backsensorer

6
ArcTiC skrev:Sensorer på min faceliftade infraröda cee´d är svarta.
Verkar som om det finns både gamla modell + facelift med och utan färganpassade sensorer - har man bara haft otur om man fått svarta? I gamla broschyren visas färganpassade sensorer och jag trodde min bil skulle ha det men när jag frågade efter leverans fanns det bara svarta och vita enligt återförsäljaren. Märkligt att vissa bilar har det och andra inte...men det är ju som sagt ett I-landsproblem. Tycker bara att det är oerhört fult ia f :!:
KIA cee'd SW 1.6 CRDI Komfort -2008

Re: Färganpassade backsensorer

7
David skrev:
ArcTiC skrev:Sensorer på min faceliftade infraröda cee´d är svarta.
Verkar som om det finns både gamla modell + facelift med och utan färganpassade sensorer - har man bara haft otur om man fått svarta? I gamla broschyren visas färganpassade sensorer och jag trodde min bil skulle ha det men när jag frågade efter leverans fanns det bara svarta och vita enligt återförsäljaren. Märkligt att vissa bilar har det och andra inte...men det är ju som sagt ett I-landsproblem. Tycker bara att det är oerhört fult ia f :!:
Jag har silver 2010a.. o dom är färganpassade.. tror att silver, vita, svarta går i rätt färg,, dom andra är "olackade"
KIA Ceed SW 2010 Bensin, silvermetallic, komfortpaket, dragkrok