Annons

Ceed Sw 1,6 crdi premium edition 2012

1
Hej hej!
Hyggligt ny på forumet, läst ett tag.

Har tidigare sålt Kia under min studie och praktiktid 2010.
Startade dock eget säljföretag 2011. Förutom att det är fantastiskt att vara egenföretagare så är bilförsäljare det roligaste jag gjort.
Har en bakgrund som säljare i en expertbutik (1,5 år) och industrijobb (10 år) innan jag flyttade från Älmhult till Nyköping. Här började jag 2009 en ky utbildning till säljare inom dagligvaruhandeln. Det är mitt bästa beslut någonsin!
Hursomhelst, i december 2011 hämtade mitt företag ut 2 st ceed Sw 1,6crdi premium edition, piston grey. Tjänstebilar till 2 av mina säljare. Till hösten blir det 3 ceed Sw till men då den nya versionen.
i onsdags, förra veckan hämtade jag så vår nya privata bil, den som jag nämner i rubriken, en cassa white Sw. Sommar, vinterdäck, fast drag och bagagematta. Det är inte världens roligaste bil, men fan vad man kör billigt och problemlöst med bra garantier! Lagom stor för oss, med lagom stor hund o barnvagn.

Till denna bil har jag följande planer den närmsta tiden :
* 3 st SIM detaljs med LED ring monteras på fre tillsammans med 100w lampor på helljus o xljus.
Skall även trycka i bättre lampor i halvljuset, orkar inte xenonkonvertera dem dock. Ev gör jag det på alla helljus. Någon som har tips på bra H7 lampor?
* tona alla rutor från b-stolpen ytterligare något mörkare, för bebis och hundens skull.
* köpa vinge.
* 18" fälgar och däck.

Till hösten skall jag och min kollega beställa tjänstebilar. Beroende hur nya Sorenton kommer så blir det antingen en sådan eller nya Santa Fe'n. Dock har jag svurit på att aldrig äga en Hyundai. Tycker deras design blir omodern och tråkigt mesig väldigt snabbt! Men men... Nya Santa Fe'n ser fet ut på bilderna.....tänk då hur nya Sorenton kommer se ut...

För övrigt tänkte jag sälja min gamla trotjänare till bil, se under säljes. Saab 9-5 Aero sportcombi 2004.