Annons
Annons

Re: Vad köpte du senast till dig själv?-tråden!

93
Jag vart grymt impad av ljudet i dem faktiskt. Var ett riktigt tung ljud i dem.
Satt och spelade bf3 i 4 timmar igår med dem och ångrar inte en sekund att jag köpte dem ;)

Mvh Morgan_
HB021 skrev:
_Morgan_ skrev:
bild.JPG
snygg förpackning, är de lika bra ;-)?
Kia Cee´d 1,6 Ex Crdi Sport Komfort 2010 116 hk Cassa White
Har du frågor/problem med ditt konto på forumet eller liknande.
Maila då till Info@kiacarclub.se

95
_Morgan_ skrev:Hahahah jag såg bilden ;) Såg du bara länken? Ser du bilden nu?

Mvh Morgan_
Ronnie skrev: Köpte du en "bild.JPG" vad är det? :)
Det var inte ens en länk. Bara texten bild.jpg.
Nu syns det. Headset, ett bra sätt att slippa höra omgivningen (läs dam/fru/sambo). Eller? :)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Till tråden:
Jag gav min bil sin första service.
Hämtade ut den 23/3 2011, så den har varit i min ägo exakt ett år idag.
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

98
Sarge skrev:En all-inclusive resa för två till ett soligt land. Åker om en vecka!
Var, kan man ju fråga?
Åker iväg med damen och ett par kompisar den 20/4 på en vecka med alltinkluderat. Fyrstjärnigt hotell, hyrbil (Ford C-Max) flyg och mat på flyget för 3600 kr/man till Cypern.

All inclusive är livsfarligt, både för lever & vikt. :)
KIA Ceed SW Special edition 2015
med bl.a. panoramaglastak, sollucka, navigator, backkamera, DRL, "follow me home", rattvärme, 2 zons klimatanläggning.
Färg: Sand track metallic

99
Ronnie skrev:
Sarge skrev:En all-inclusive resa för två till ett soligt land. Åker om en vecka!
Var, kan man ju fråga?
Åker iväg med damen och ett par kompisar den 20/4 på en vecka med alltinkluderat. Fyrstjärnigt hotell, hyrbil (Ford C-Max) flyg och mat på flyget för 3600 kr/man till Cypern.

All inclusive är livsfarligt, både för lever & vikt. :)
Det blir Lanzarote :) Grundtanken var Kap Verde, men det passade tyvärr inte med avgångarna.

Vår resa blev inte så billig, så det blir desto mer drickande och ätande för att kompensera för merkostnaden ;)