Annons

Dags för presentation! Sportage

1
Dags för ännu en västeråsare att bli sportage ägare!:)

Känner det nu är dags för presentation efter att ha hört min sportage kommer in till bilfirman imorgon.:)

Beställt en Sportage 2.0 Crdi AWD executive white.
Lagt till allt som går att lägga till.:)

Kommer tyvärr på grund av extra sakerna sidesteps, xenon på hel ljus och lackförsegling få hämta bilen senast nästa vecka.

Bilder kommer så fort som möjligt!:)
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.
Annons

3
Låter nice!! :-)
Xenon på helljus är ju ett måste, min hade halogen orginal, vilket praktiskt taget bara var två gula prickar(3000lm) nu dundrar jag med ca 21000lm helljus hehe
Kia Optima 1,7 CRDi Executive 2013 - Svart metallic
Kia Sorento 2,2 CRDi Executive 2011 - Svart metallic
Kia Sportage 1,6 Komfort 2011 - Svart metallic
Kia Picanto 1,1 Ex 2004 - Grå Metallic

Re: Dags för presentation! Sportage

4
rickard80 skrev:Dags för ännu en västeråsare att bli sportage ägare!:)

Känner det nu är dags för presentation efter att ha hört min sportage kommer in till bilfirman imorgon.:)

Beställt en Sportage 2.0 Crdi AWD executive white.
Lagt till allt som går att lägga till.:)

Kommer tyvärr på grund av extra sakerna sidesteps, xenon på hel ljus och lackförsegling få hämta bilen senast nästa vecka.

Bilder kommer så fort som möjligt!:)

Om det är så att dem får en lev idag så lär också mina bil komma hem=) hoppas hoppas! :clap:
//Mattias

2012Kia sportage 1.6 EX Komfort vit

5
Hämtade bilen igår och åkte ut på motorvägen hem.
Åket en Audi x5 framför mig sen smäller det till högt i bilen.
Ett stenskott!!
Stor chans att få..
Pendlade 1 år förra året varje dag 15 mil och fick 2 stenskott på hela året.

Tack vare bra service från Aros Auto så fick jag tid direkt idag för att laga + hyrbil.:)
Vit 2012 Kia Sportage 2.0 CRDi AWD Executive + komfort, skinn, navigator, automat, panorama soltak, dragkrok, sidosteg + hasp plåt fram, bak.

Re: Dags för presentation! Sportage

6
Max otur att man får stenskott så, jag fick 2-3 på kort tid sedan ett rejält som resulterade i byte av rutan och då hade jag haft bilen kanske 4 mån :problem:.

Men hoppas du slipper fler stenskott och att bilen rullar på och gör dig nöjd ;).
Volvo V60 R-Design D5 ICE White

Kör försiktigt där ute o ge fan i våra vajerräcken ;)